جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پس از تساوی داربی 66 با پیروزی صبای قم و سپاهان همراه شد.

جمعه 25 بهمن در ادامه‌ رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پنج دیدار برگزار شد که پس از تساوی داربی 66 پایتخت[تساوی‌ دیگر برای شهرآورد بزرگ پایتخت] ؛ ابومسلم خراسان و مس کرمان نیز در مشهد به نتیجه‌ تساوی یک بر یک رضایت دادند. در دقیقه‌ 70 جان‌ وینگودی برای ابومسلم و ادینهوف در دقیقه‌ 72 برای مس کرمان گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن نیز با پیروزی دو برصفر سپاهان همراه شد. محرم نویدکیا و عماد رضا در دقایق 17 و 61 گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

در ادامه‌ موفقیت‌های تیم سایپا با محمد مایلی‌کهن این تیم در ورزشگاه خانگی‌اش در برابر ذوب آهن اصفهان موفق به کسب یک پیروزی با ارزش شد و توانست با تک گل صابر میرقربانی در دقیقه‌ 42 شاگردان ابراهیم‌زاده را شکست دهند.

دیدار تیم‌های صبای قم و داماش گیلان نیز با تساوی دو بر دو همراه شد. محمد نوری و فریدون فضلی در دقیقه‌ 4 و 55 برای صبا گلزنی کردند. گل‌های داماش نیز در دقیقه‌ی 71 و 86 به ثمر رسید.

پس از پایان بازی‌های هفته‌ بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال تهران با 53 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس نیز با 47 و 44 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

برق شیراز، داماش و پیام خرسان نیز با 22؛ 19 و 19 امتیاز هم‌چنان قعرنشینان لیگ برتر هستند.

کد خبر 75219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز