جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
۰ نفر

در ماه‌ پایانی سال هستیم و طرح‌های شهرداری برای استقبال از بهار در کوچه و شهرمان رونمایی می‌شود؛ پروژه‌هایی که با افزایش رفاه و بالا رفتن کیفیت‌ زندگی ساکنان ارتباط مستقیم دارد، مثل همین پروژه‌ای که در محله‌ هاشمی منطقه۹ آغاز شده است.

کانیو بندی

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : ساکنان محله هاشمی در دیدار چهره‌به‌چهره با مسئولان شهرداری منطقه۹ بارها اعلام کرده بودند که بوی بد فاضلاب و همچنین آب‌ماندگی‌های طولانی‌مدت در جوی‌های آب باعث آلودگی‌های زیست‌محیطی، افزایش جانوران موذی و ... شده است. بنابراین خدمتگزاران مردم در این شهرداری آستین‌ همت بالا زدند و برای حل و فصل اصولی این معضل شهری یک پروژه ویژه را آغاز کرده‌اند.

«سید محمدرحیم مرتضوی»، شهردار منطقه٩، از رفع معضل چندین‌ساله خیابان هاشمی با تبدیل جوی‌های آب به کانیو خبر داد و افزود: «به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی در خصوص مشکلات زیست‌محیطی، عملیات بهسازی نهر مسیر خیابان هاشمی در دست اقدام است.»

ااو دامه داد:‌ «در همین زمینه عملیات فنی-مهندسی با نظارت مستمر کارشناسان ناحیه یک ادامه‌ دارد و عوامل اجرایی دست‌اندرکار همه‌روزه اقدامات عمرانی لازم به‌منظور تکمیل طرح تبدیل نهر به کانیو را پیگیری می‌کنند.»

شهردار منطقه٩ عنوان کرد:‌ «با تبدیل نهر هاشمی به کانیو، مشکلات بهداشت محیط شامل بوی بدفاضلاب ناشی از آب‌ماندگی برطرف و معضل محله هاشمی برطرف می‌شود. اکنون پروژه کانیو مذکور در ضلع شمالی خیابان هاشمی در حال اجراست و این عملیات در ضلع جنوبی خیابان هاشمی نیز تکمیل و به‌پایان رسیده است.»

کد خبر 742569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha