از نیمه دوم بهمن ماه تا پایان اسفند به شهروندان ساکن در محله‌های منطقه۹ تهران نهال میوه رایگان اهدا می‌شود و همچنین با کمک نیروهای شهرداری این نهال‌ها در باغچه و حیاط شخصی اهالی کاشته خواهد شد.

قاسمی

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : «سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه۹ تهران در این باره گفت: «در ماه‌های پایانی سال یک برنامه ویژه برای ساکنان این محدوده از شهر تهران داریم؛ کارشناسان اداره فضای سبز بنا به درخواست‌های ثبت‌شده در منازل شهروندان حضور می‌یابند و در کاشت نهال رایگان میوه مثمر در باغچه و حیاط خانه‌ها به اهالی کمک می‌کنند. عقیده داریم که این کار به جز ایجاد فضایی شاد و پر طراوت در محل سکونت شهروندان به افزایش سرانه فضای سبز و حفظ محیط زیست کمک شایانی خواهد کرد.» 

شهردار منطقه۹ افزود: «به همه شهروندان متقاضی، انواع نهال‌های میوه شامل زیتون، آلو، گیلاس، هلو، سیب و زردآلو برای کاشت د رحیاط و باغچه شخصی اهدا می‌شود. فقط کافی است که با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و خواسته خود را مطرح کنند. البته چنان که گفته شد، عملیات کاشت نهال با حضور کارشناسان اداره فضای سبز این منطقه در حیاط منازل انجام می‌شود.»

مرتضوی تاکید کرد: «شهروندان در زمینه نحوه کاشت و نگهداشت نهال‌ها نگرانی نداشته باشند؛ کارشناسان طرز نگهداشت درختان را در محل به اهالی آموزش می‌دهند و شماره تماس خود را نیز در اختیار اهالی قرار می‌دهند تا هرسوال و نکته‌ای داشتند با آنها تماس بگیرند.»

کد خبر 739577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha