از نیمه دوم بهمن ماه تا پایان اسفند به شهروندان ساکن در محله‌های منطقه۹ تهران نهال میوه رایگان اهدا می‌شود و همچنین با کمک نیروهای شهرداری این نهال‌ها در باغچه و حیاط شخصی اهالی کاشته خواهد شد.

قاسمی

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : «سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه۹ تهران در این باره گفت: «در ماه‌های پایانی سال یک برنامه ویژه برای ساکنان این محدوده از شهر تهران داریم؛ کارشناسان اداره فضای سبز بنا به درخواست‌های ثبت‌شده در منازل شهروندان حضور می‌یابند و در کاشت نهال رایگان میوه مثمر در باغچه و حیاط خانه‌ها به اهالی کمک می‌کنند. عقیده داریم که این کار به جز ایجاد فضایی شاد و پر طراوت در محل سکونت شهروندان به افزایش سرانه فضای سبز و حفظ محیط زیست کمک شایانی خواهد کرد.» 

شهردار منطقه۹ افزود: «به همه شهروندان متقاضی، انواع نهال‌های میوه شامل زیتون، آلو، گیلاس، هلو، سیب و زردآلو برای کاشت د رحیاط و باغچه شخصی اهدا می‌شود. فقط کافی است که با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و خواسته خود را مطرح کنند. البته چنان که گفته شد، عملیات کاشت نهال با حضور کارشناسان اداره فضای سبز این منطقه در حیاط منازل انجام می‌شود.»

مرتضوی تاکید کرد: «شهروندان در زمینه نحوه کاشت و نگهداشت نهال‌ها نگرانی نداشته باشند؛ کارشناسان طرز نگهداشت درختان را در محل به اهالی آموزش می‌دهند و شماره تماس خود را نیز در اختیار اهالی قرار می‌دهند تا هرسوال و نکته‌ای داشتند با آنها تماس بگیرند.»

کد خبر 739577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha