چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

تا ۱۳ رجب و سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) چیزی نمانده؛ به این مناسبت فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت» را بر اساس کتاب «آن است شیوه حکومت»، نوشته سید مهدی شجاعی، برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی

به گزارش همشهری آنلاین، کتاب «آن است شیوه حکومت» بر اساس عهدنامه و نامه ‌معروف حضرت علی (ع) به مالک اشتر که در نهج‌البلاغه نیز آمده، نوشته شده است. نویسنده در این کتاب با توجه به اهمیتی که برای این فراز از نهج‌البلاغه به عنوان منشور و آیین‌نامه حکومت اسلامی قائل بوده، آن را به صورت مجزا در قالب یک کتاب آورده است.

اگر علاقه‌مندید در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنید تا ۱۸ بهمن فرصت دارید به پورتال شبکه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی‌-هنری شهرداری تهران به آدرس tlibrary.tehran.ir سر بزنید. برای دریافت رایگان کتاب هم ۲ راه پیش پایتان است: یا به کتابخانه فرهنگسرای اندیشه بروید و یا فایل پی‌دی‌اف آن را از اپلیکیشن طاقچه یا فیدیبو به رایگان دانلود کنید. بعد از خواندن کتاب، سوالات دهگانه را که به صورت چهارگزینه‌ای طراحی شده پاسخ دهید و پاسخنامه را در قالب یک عدد ۱۰رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ ارسال کنید.

یادتان نرود که حداکثر تا ۱۸ بهمن فرصت دارید پاسخنامه را بفرستید. ما که همه‌چیز را شرح دادیم، اما اگر باز هم سوالی داشتید، با روابط عمومی فرهنگسرا به شماره ۸۸۷۳۹۷۷۰ تماس بگیرید.

کد خبر 737269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha