جمعی از هنرمندان و صداپیشگان قرار است نمایشنامه "سوء تفاهم" اثر آلبر کامو را در فرهنگسرای گلستان اجرا کنند. این نمایشنامه با مشارکت کانون "صدا نمایش پارسیان گلستان" چهارشنبه، ۲۸ دی‌ماه، ساعت ۱۹، خوانده می‌شود.

سوتفاهم

به گزارش همشهری آنلاین، علاقه‌مندان به آثار آلبرکامو حتما می‌دانند نمایشنامه «سوء تفاهم» حولِ زندگی دختری به نام «مارتا» و مادرش می‌چرخد که با هم مسافرخانه‌ای را اداره می‌کنند. آنها برای ساختن رویاهایشان که زندگی در لب دریای جنوب است؛ مسافران خود را به قتل می‌رسانند و پول آنها را می‌دزدند.

در این سناریو به‌تدریج شخصیت‌های دیگری هم وارد داستان می‌شوند و  ماجرا هیجان‌انگیزتر می‌شود. یکی از آن شخصیت‌ها «ژان»، پسر گمشده خانواده، است که بعد از ۲۰ سال، یکباره تصمیم به بازگشت گرفته.  است. او به همراه همسرش «ماریا» بدون معرفی خود به عنوان یک مسافر غریبه پیش مادر و خواهرش برمی‌گردد و تصمیم دارد به آنها کمک کند، اما ...»

خب تا همین‌جا هم بیش از حدمتعارف داستان را لو دادیم. اگر کنجکاوید بقیه این ماجرای هیجان‌انگیز را بدانید و بفهمید خانواده «ژان» چه بر سر این پسر ساده‌لوح می‌آورند، فردا ساعت ۷ عصر به فرهنگسرای گلستان در محله نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک  بروید.

کد خبر 735454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha