جمعه ۲۳ دی‌ماه میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها و روز مادر است و خیلی‌ها به دنبال برگزاری یک جشن و میهمانی کوچک خودمانی یا خرید هدیه و گل و شیرینی برای شاد کردن مادرشان هستند. در این میان فرهنگسرای اشراق برای مادران هدیه ویژه‌ای تدارک دیده است؛ برگزاری کنسرت رایگان با حضور گروه موسیقی بین‌المللی!

کنسرت

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است روز جمعه، ۲۳ دی‌ماه، یک گروه موسیقی بین‌المللی به سرپرستی و اجرای «جواد شجاعیان» به مناسبت گرامیداشت روز مادر، کنسرت موسیقی «شمیم عشق» را به روی صحنه ببرد.   پس اگر علاقه‌مند به موسیقی پاپ هستید، ساعت ۱۵ روز جمعه همراه مادرتان برای تماشای این اجرای زیبا به فرهنگسرای اشراق در انتهای خیابان جشنواره، روبه‌روی ایستگاه مترو فرهنگسرا بروید. البته قبل از حضور در فرهنگسرا با شماره ۷۷۳۲۴۱۱۲ تماس بگیرید و جا رزرو کنید.

بد نیست بدانید جواد شجاعیان، خواننده این اجرا، بنیانگذار سبک موسیقی «با موسیقی تا خدا»،  هنرمند جوان و خوش‌صدایی است که سال گذشته اولین آهنگ خود را با نام «عطر یاس» روانه بازار موسیقی کرد. از این خواننده آهنگ‌های «مدافعان حرم»، «اربعین»، «حجت قبول»، «عشق بین‌المللی»، «خدایی که به‌شدت کافی است»، «باران، توبه»، «وحدت «و «دریا» هم منتشر شده است.

کد خبر 733029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha