تولیدکنندگان برتر فرش و تابلو فرش‌های دستباف در فرهنگسرای فردوس گرد هم آمدند.

فرش

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش با حضور برترین تولیدکنندگان فرش از سراسر کشور میزبان علاقه‌مندان است. نمایشگاهی جذاب که می‌توانید هنر اصیل فرش ایرانی را در آن ببینید و هم با قیمت‌های مناسب فرش دست‌بافت بخرید.

این نمایشگاه باهدف حذف واسطه و عرضه مستقیم فرش دستبافت به مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان به فرش و تابلو فرش برپا شده است و برترین‌های این صنف از شهرهای تبریز، خوی، اردکان، کاشان، کاشمر، قم، اصفهان، شیراز، بیجار و چهارمحال و بختیاری نمونه‌هایی از فرش‌های دست‌بافت خود را در آن به نمایش گذاشته‌اند. فرش‌های ترکمن و قشقایی در کنار تابلو فرش‌های دست‌بافت هنرمندان تبریز و قم جلوه خاصی به این نمایشگاه بخشیده است.

هنر اصیل ایرانی را ببینید | برترین تولیدکنندگان فرش دست‌بافت در فردوس

در نمایشگاه فرش ایرانی فرهنگسرای فردوس علاوه برخرید فرش‌های دستبافت می‌توانید فرش کهنه خود را با فرش نو تعویض کنید و برای خرید فرش نو از شرایط خرید اقساطی بدون بهره استفاده کنید. البته تا ۲۴ ساعت امکان تعویض فرش خریداری شده را هم دارید.

نمایشگاه فرش و تابلو فرش دست‌بافت فرهنگسرای فردوس تا ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

فرهنگ‌سرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۰- ۴۴۰۸۱۰۶۹ تماس بگیرید.

هنر اصیل ایرانی را ببینید | برترین تولیدکنندگان فرش دست‌بافت در فردوس

کد خبر 733426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha