گردهمایی صدها نوجوان دهه هشتادی ساکن دارالمومنین تهران در سومین کنگره گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس ایشان، از آگاهی، بینش و بلوغ فکری و همچنین تعلق و تعصب نسل‌های مختلف به انقلاب اسلامی حکایت دارد.

قاسمی

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : حماسه بزرگی که بچه‌های دهه هشتادی در سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خلق کرده‌اند به تعبیر «محمدامین سالاری‌پور» شهردار منطقه١٤ فراتر از تصور مادی است. شهید حاج قاسم سلیمانی، تنها یک الگو و مرد مبارز در عرصه نظامی و جنگاوری نبود. او برای همه مردم ایران، همه اقوام و قومیت‌ها و به‌ویژه نوجوانان و جوانان این سرزمین به قهرمان ملی و الگوی اخلاقی، فکری، معرفتی، معنوی و دینی و نمونه‌ای برجسته از مدیریت جهادی تبدیل شده است.

بچه‌های دهه هشتادی که با شور و شعف وصف‌ناپذیر در مسجد علی بن الحسین (ع) حاضر شده بودند، روی برگه‌هایی که شهرداری منطقه١٤ در اختیارشان گذاشته بود جملات و پیام‌های زیبایی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشتند تا سند معتبری باشد از آگاهی و بینش آنان و اینکه چگونه پای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس ایستاده‌اند. آنها یکصدا فریاد می‌زدند «قاسم هنوز زنده است» و تا پای جان ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که دشمن خدشه‌ای بر آرمان‌ها و اهداف مقدس شهدا وارد کند.

سالاری‌پور، شهردار منطقه١٤، در پایان سومین کنگره گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک خبر فوق‌العاده برای بچه‌های دهه هشتادی داشت: قرار شده جملات و دست‌نوشته‌های نوجوانان و جوانان در وصف سردار شهید سلیمانی، با دقت بررسی شود تا بهترین‌هایشان را به‌عنوان جملات منتخب با نام خود بچه‌ها بر تابلوهای تبلیغاتی میادین و معابر پر رفت‌وآمد منطقه نصب کنند و در معرض دید عموم شهروندان قرار دهند.

کد خبر 732141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha