شهردار منطقه۱۴ از اجرای طرح تعویض تمثال بیش از ۲هزار شهید دارالمومنین تهران در سال جدید خبر داد.

نیکنام

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدامین سالاری‌پور»  در این باره گفت: «این پروژه مهم فرهنگی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در محلات۲۱ گانه منطقه اجرایی شده است. تعویض و مرمت تابلوهای مزین به نام و تمثال شهدا به دلیل نقشی که در ایجاد فضای معنوی در معابر شهری دارند، امری ضروری است.»

شهردار منطقه۱۴ افزود: «از ابتدای سال جدید تا کنون بیش از ۲ هزار تابلوی نو مزین به نام شهدا بر سیمای محله‌های دارالمومنین تهران نصب شده است. مردم و مسئولان فراموش نمی‌کنند که قدرت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون پاک و مطهر شهدا، فداکاری‌های رزمندگان و دلاورمردانی است که با تمام توان خود برای عزت کنونی انقلاب اسلامی ایران مبارزه و دست دشمنان نظام را از خاک پاک ایران اسلامی کوتاه کردند.»

سالاری پور ادامه داد: «از این رو در سال جدید علاوه بر دیدار با خانواده معزز شهدا، تعویض و نوسازی این تابلوها بر سردر کوچه‌های شهر و محله، همچنین نصب تابلوی مزین به تمثال شهدا از اولویت فعالیت های شهرداری منطقه۱۴ قرار دارد.»

کد خبر 751407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    ضمن احترام به شهدای عالی مقام، تغییر مکرر نام خیابان ها موجب سردرگمی مردم می‌گردد و این را بارها شاهد بوده ام که خیابان هائی ۳ یا ۴ بار تغییر نام یافته اند و نا آشنایان سراغ نام هاي مختلف را گرفته اند و یا ساکنین محله کماکان قدیمی ترین نام‌را بکار می‌برند. بهتراست از شهدا بشکل دیگری تجلیل شود. در کشورهای دیگر نام خیابان ها‌به ۲ قرن پیش برمی‌گردند و هیچگاه آنهارا تغییر نمی‌دهند.