همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: ایمان و اعتقاد مردم غزه کمر رژیم صهیونیستی را شکسته است

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، در ادامه نشست خبری امروز آقای احمدی نژاد، خبرنگار خبرگزاری عرب نیوز پرسید: همواره جمهوری اسلامی ایران در کنار فلسطین بوده است و در شرایط کنونی نیز از حماس حمایت می‌کند؛ آیا کمک‌های ایران به حماس مادی است؟ و نیز با توجه به حوادث غزه احتمال برهم خوردن رابطه ایران و مصر وجود دارد یا خیر؟
رئیس جمهور در پاسخ گفت: آرزومندیم همواره میان کشورهای اسلامی دوستی باشد و مشکلات حل شود و کدورتی میان آنها وجود نداشته باشد.

آقای احمدی نژاد افزود: محور اصلی کمک های ایران به فلسطین مادی و معنوی و اکنون نیز به صورت کمک های دیپلماتیک است.

رئیس جمهور بخش دیگری از این کمک ها را بشردوستانه دانست و گفت: تاکنون چندین هواپیما و کشتی حامل کمک های بشردوستانه ایران به فلسطین ارسال شده است و در انتظار باز شدن راه برای رسیدن این کمک ها به مردم غزه هستیم.

آقای احمدی نژاد در پاسخ به سوال دیگر این خبرنگار مبنی بر اینکه محور مشکلات میان ایران و مصر چیست گفت: ما مشکل نداریم و بیشترین مشکلات را میان دو کشور بیگانگان ایجاد می‌کنند که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه امروز کمر رژیم صهیونیستی را شکسته، ایمان و اعتقاد مردم غزه است.

آقای احمدی نژاد افزود: ایمان و اعتقاد مردم غزه است که آنها را به پیروزی می رساند.
وی اضافه کرد: اکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر از مردم غزه در وسط میدان مقابله با رژیم صهیونیستی هستند و از خود دفاع می کنند و شاهدیم که این رژیم را به استیصال    کشانده‌اند.

رئیس جمهور با انتقاد از کشورهایی که به رژیم صهیونیستی کمک تسلیحاتی می کنند گفت: اسناد این حمایت ها وجود دارد و در آینده در دادگاهی علیه آنان ارائه خواهد شد. 

کد خبر 73057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز