شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی حماس تاکید کرد دشمن صهیونیستی سردرگم شده و به دنبال راهی برای خروج از بحران است.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران به نقل از  شبکه تلویزیونی الاقصی فوزی برهوم که بیانیه حماس را قرائت می‌کرد، گفت دشمن صهیونیستی در حملات وحشیانه خود به غزه کودکان، زنان و سالخوردگان را هدف قرار می‌دهد و از بمب‌های فسفری، خوشه‌ای و آتش زا استفاده می‌کند.

وی افزود در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها حتی مساجد، بیمارستان‌ها، موسسه‌های سازمان ملل متحد، دفاتر رسانه‌ها و خبرنگاران هدف قرار می‌گیرند و اگر حمایت دولت آمریکا از این جنایات و طرح‌ها و سیاست یک بام و دو هوا و معیارهای دوگانه نهادهای بین‌المللی به ویژه شورای امنیت و سازمان ملل متحد در تعامل خود درباره منازعه با رژیم اشغالگر نبود، این جنایات و حملات صورت نمی‌گرفت.

برهوم اظهار داشت مبارزان فلسطینی و گردان‌های قسام برای چهارمین هفته متوالی برای دفاع از مردم، سرزمین و مقدسات خود می‌جنگند و به نیروها و تجهیزات دشمن خسارت‌های زیادی وارد کرده‌اند.

سخنگوی حماس تاکید کرد دشمن صهیونیستی سردرگم شده و به دنبال راهی برای خروج از این بحران است.

فوزی برهوم افزود صهیونیست‌ها قصد داشتند معادله غزه را تغییر دهند و حکومت وحدت ملی، حماس و مقاومت را از بین ببرند اما نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

برهوم با اشاره به شهادت سعید صیام از رهبران حماس، تصریح کرد اقدام دشمن صهیونیستی جنایتکار به ترور رهبران ما برای ترمیم روحیه از هم پاشیده نظامیان و مقامات امنیتی و نظامی خود صورت گرفت

کد خبر 73223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز