شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
۳ نفر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۲ از ایجاد محیط رایگان برای عرضه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین در غربی‌ترین منطقه پایتخت خبر داد.

کارآفرینی منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، «حسین هوشیار» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲۲، هدف از این اقدام را حمایت از بانوان کارآفرین دانست و گفت: «برای ایجاد انگیزه و حمایت از تولید کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و همچنین تقویت سبد اقتصادی خانواده‌ها به ویژه بانوان‌ کارآفرین، محیطی رایگان برای کسب و کار آنها در بوستان جوانمردان فراهم شده است.»

هوشیار در ادامه افزود: «این غرفه‌ها رایگان در اختیار کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد و خانگی ساکن در منطقه۲۲ قرار گرفته است. همچنین این امکان برای شهروندان وجود دارد که کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه از تولید کننده بخرند. برهمین اساس شهروندان می‌توانند همه روزه مایحتاج خود را از این بازارچه واقع در ضلع شمالی  بوستان جوانمردان تهیه کنند تا کسب و کار بانوان کارآفرین رونق بگیرد.»

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۲ به شهروندان پیشنهاد کرد در راستای حمایت از تولید داخلی به ویژه حمایت از خانواده‌های کم برخوردار، به جای خرید محصولات وارداتی و بازاری از این بازارچه خرید کنند.

کد خبر 726843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha