محله کوهک یکی از محله‌های رو به توسعه شهر تهران در منطقه ۲۲ به شمار می‌رود. ده‌ها طرح عمرانی و خدماتی در این محله تازه‌تاسیس در حال اجراست که با بهره‌برداری هریک از این پروژه‌ها، شرایط خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و ساکن این محدوده ارتقا پیدا می‌کند.

کوهک

به گزارش همشهری آنلاین، احداث بوستان، راه‌اندازی زیرگذر برای دسترسی آسان به بزرگراه‌ها منطقه‌ای، ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف و ... بخشی از این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

«حمیدرضا حاجوی»، شهردار منطقه۲۲، دلیل انجام این اقدامات را در حال توسعه و گسترش بودن این محله عنوان می‌کند: «محله کوهک در ناحیه۲ این منطقه بیش از یک هزار و ۹۰۰ هکتار مساحت دارد. برهمین اساس و با توجه به در حال توسعه بودنش، نیازمند خدمات‌رسانی بیشتری است. برای مثال، این محله از بوستان‌های محلی کافی برخوردار نیست. به همین خاطر قرار است در این محله چندین بوستان ساخته شود. از سوی دیگر، اجرای پروژه زیرگذر بلوار کوهک، خروجی و ورودی بزرگراه شهید همدانی به بلوار شهید زینعلی(کاج)، انجام عملیات عمرانی در بلوار گلها و تقاطع بزرگراه شهید همدانی، راه‌اندازی ۳معبر تازه‌تاسیس محلی و همچنین زمین چمن مصنوعی، اجرای چند طرح اصلاح هندسی و احداث خروجی بزرگراه آزادگان به بلوار کوهک در دست اجراست. بهره‌برداری از این طرح‌ها می‌تواند باعث تحول و پیشرفت محله کوهک و تجهیز زیرساخت‌های شهری در این محدوده می‌شود.»

کد خبر 734750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha