مدیریت شهری منطقه۲۲ برای شهروندان و ساکنان این منطقه خبرهای خوشی دارد و برنامه های ویژه‌ای تدارک دیده است که اجرای آنها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به پیش رو بودن مناسبت‌های متعدد و مهمی مانند آغاز دهه مبارک فجر، ماه‌های مبارک رجب و شعبان، میلاد امام زمان (عج)، نوروز ۱۴۰۲، همچنین تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن، قرار است طرح ها و برنامه‌های ویژه ای با عنوان «بهاران خدمت» برای رضایتمندی بیشتر ساکنان و اهالی در این منطقه اجرا شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ با بیان اینکه این طرح در چندین محور برنامه‌ریزی شده است، می‌گوید: «در این طرح درصددیم تا با سرعت عمل بالا در خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر نمای شهر، کارها را با کیفیت خوب به انجام برسانیم.»

در همین راستا رفع معضلات و مشکلات شهر، آراستگی و تزئین نماها و محیط های شهری متناسب با سال نو ، ارائه خدمات ارزنده و مضاعف به شهروندان ، ترغیب شهروندان به همکاری در نظافت شهر و فرهنگ سازی برای پاکسازی محیط و ایجاد خلاقیت و نوآوری از جمله برنامه های اجرایی این طرح به شمار می‌رود. 

علیرضا علی‌بخشی می‌افزاید: «به همین دلیل بخش اصلی این طرح ویژه در بزرگراه‌ها و شریان اصلی منطقه ۲۲ از پانزدهم دی تا بیست و نهم اسفند ماه به مدت تقریباً ۷۵ روز اجرا می‌شود.»

کد خبر 734158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha