مدیریت فرهنگسرای بهمن تشویق استعدادهای هنری در زمینه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده که یکی از آنها کمک به برپایی نمایشگاه آثار هنری به‌صورت رایگان در نگارخانه این فرهنگسراست.

فرهنگسرای بهمن

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشیخط «زهرا زمانی» با عنوان «آویژه» از عصر چهارشنبه ١٦ آذر در نگارخانه فرهنگسرای بهمن به‌صورت رسمی افتتاح شده و شهروندان تا آخر آذرماه می‌توانند از این آثار زیبا و تماشایی دیدن کنند.

«علی‌اصغر خسروی»، رئیس فرهنگسرای بهمن، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم این مجموعه فرهنگی حمایت همه‌جانبه از استعدادهای هنری و فرهنگی است، درباره نمایشگاه «آویژه» گفت: «این نمایشگاه شامل ٤٠ تابلو نقاشی، نقاشیخط و سیاه‌مشق با موضوع آزاد است که تا پایان آذرماه در نگارخانه این فرهنگسرا برپاست و جالب اینکه این هنرمند نقاش هم‌محله‌ای، کارگاه پایه و تخصصی نقاشی با آبرنگ را روزهای ١٦ و ٢٣ آبان از ساعت ١٣، ویژه علاقه‌مندان به این رشته هنری، به‌صورت رایگان برگزار می‌کند.»

«زهرا زمانی» متولد ١٣٦٧ و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه قزوینی است. هنرهای تجسمی را در رشته طراحی و نقاشی و آبرنگ از سال ٨٣، نزد اساتید «امیرانصاریان» و «احمد مقدسی» آغاز کرد و در سال‌های اخیر به صورت انفرادی و گروهی در نمایشگاه‌هایی که در نگارخانه‌های ملل، خاوران، بهمن، گل‌های داودی، رسول مهر و اردیبهشت برپا بود، حضور داشت. در بخش دیگری از رزومه هنری زمانی، چاپ دو اثر آبرنگ در قالب کتاب نقاشان معاصر ایران در سال ١٣٩٠ به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت ٩ تا ١٧ به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه‌آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵٣١٢١٨٠ تماس گیرند.

حمایت فرهنگسرای بهمن از استعدادهای هنری | برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشیخط هنرمند هم‌محله‌ای در نگارخانه

کد خبر 726743

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha