مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رئیس فرهنگسرای رازی برگزار شد و «حسین شکیب‌راد» از تهیه‌کنندگان صدا و سیما، سکان مدیریت این فرهنگسرا را در دست گرفت.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، این مراسم با حضور، «سجاد موسوی» مدیر کل حوزه ریاست، «محمد حسین برزگری»، سرپرست سابق مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۱ و فرهنگسرای رازی برگزار شد.

در این برنامه، موسوی، انتخاب «حسین شکیب‌راد» را انتخاب فرمانده قرارگاه فرهنگی هنری منطقه جانبه دانست و با اشاره به اهمیت نقش مدیریت فرهنگی یازدهمین تکه پازل تهران افزود: «فرصت خدمت فرهنگی از سایر خدمات در جمهوری اسلامی بالاتر است. یعنی اگر کسی کار فرهنگی می کند دارد به دین خدمت می کند و دین همان سبک زندگی است.» 

او درباره اهمیت کارکرد فرهنگسراها در محله های شهر تهران افزود: «نباید فرهنگسراها را محدود به یک بخش و منطقه خاص کنیم بلکه همه محله‌های یک منطقه باید محل فعالیت فرهنگی این فرهنگسرا باشد تا بتوانیم یک عملیات فرهنگی منسجم را انجام دهیم.»

«حسین شکیب‌راد» هم در این مراسم فعالیت در حوزه نوجوانان را مسئولیتی سنگین عنوان کرد و افزود: «هر جا از بنده پرسیدند شغلتان چیست، گفته‌ام، برای نوجوان ها فعالیت می کنم و کار رسانه ای کردن برای نوجوان ها رسالت بنده است و خداوند را شاکرم که بعد از سالها و با تمام فراز و فرودها هنوز در این مسیر خادمم. حوزه نوجوان مهم است. امیدوارم بنده با همکاران متخصص و با تجربه منطقه ۱۱ بتوانیم با توجه به نیازهای فرهنگی هنری نوجوانان، گام موثری را در پیشبرد اهداف فرهنگی منطقه برداریم و حق مطلب را ادا کنیم.»
رئیس جدید مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۱ و فرهنگسرای رازی پیشتر از این مسئولیت هایی مانند تهیه‌کنندگی در صدا و سیما از جمله برنامه های هشتادیا، ساعت صفر و اقیانوس آرام، دبیری ضمیمه نوجوان روزنامه جام جم و مدیر باشگاه هنر و رسانه نوجوان را بر عهده داشته است.

کد خبر 726249

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha