سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: 10 نظامی صهیونیست در درگیری‌های شرق اردوگاه جبالیا در نوار غزه به هلاکت رسیدند

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فسطین(حماس) در بیانیه‌ای از هلاکت 10 نظامی صهیونیست در درگیریهای شرق اردوگاه جبالیا در نوار غزه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، شاهدان فلسطینی و منابع نظامی صهیونیست از درگیریهای شدید در مناطق مختلف شهر غزه میان متجاوزان اسرائیلی و رزمندگان حماس خبر دادند.

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای از کشته شدن ده نظامی صهیونیست در درگیریهایی که میان رزمندگان فلسطینی و صهیونیستها در شرق جبالیا رخ داد، خبر داده است.

شاهدان فلسطینی اعلام کردند دهها مبارز حماس و جهاد اسلامی در محله الشجاعیه در شرق غزه به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

همچنین شبکه های الجزیره و العربیه از کشته شدن دستکم سه نظامی صهیونیست و زخمی شدن سی نفر دیگر در درگیریها با رزمندگان فلسطینی در نوار غزه خبر دادند.

یک مسئول صهیونیست مدعی شده است هدف عملیات نظامی رژیم اسرائیل در غزه پایان دادن به حکومت حماس نیست، هرچند ما قادر به انجام این کار هستیم.

به گفته این مسئول، ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم اسرائیل که با درخواست سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه برای توقف حملات به غزه مخالفت کرده است، با تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت که امروز برای بررسی این موضوع نشست برگزار می کند، به مخالفت برخاسته است.

این در حالی است که مدیرکل اداره اورژانس وزارت بهداشت دولت مردمی حماس از شهادت 52 فلسطینی در دهمین روز (دوشنبه) حملات اسرائیل به نوار غزه خبر داده است.

به گفته منابع پزشکی، 12 کودک در میان شهدای روز گذشته به چشم می خورند.

به گفته حسنین مدیرکل اورژانس وزارت بهداشت دولت منتخب حماس از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 27 دسامبر(7 دی) تا کنون 557 فلسطینی شهید و 2700 نفر دیگر زخمی شده اند

کد خبر 72402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز