پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

علی کهن‌نسب: خبرهای کوتاه از ورزش

شطرنج نوجوانان

رقابت‌های شطرنج دهه فجردر بهمن ماه، در رده‌های سنی 8 تا 18 سال دختران و پسران برگزار می‌شود . پورشاهماری مسئول مسابقه‌های فدراسیون شطرنج با اعلام این خبر گفت: تا سال گذشته رقابت‌های دهه فجر در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شد، اما براساس تصویب کمیته مسابقه‌های فدراسیون و با هدف پشتوانه‌سازی برای تیم ملی، از این پس رقابت‌ها در رده‌های سنی 8 تا 18 سال برگزار می‌شود.

او افزود:  دختران شطرنج باز در  مشهد و پسران در شهر ساری در رده‌های 8 تا 10 سال، 12 تا 14 و 16 تا 18 سال با هم رقابت می کنند.

نخستین اردوی استعدادیابی کشتی برگزار شد

نخستین اردوی متمرکز استعدادیابی کشتی با حضور بیش از 50 کشتی‌گیر نونهال و 30 مربی سازنده، در خانه کشتی تهران برگزار شد.نادر ناظری، مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، گفت: پس از دو سال، برگزاری این اردو بیش از هر چیز از لحاظ روحی برای نونهالان و مربیانشان خوب بود، چرا که فهمیدند از همین نفرات می‌توان پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی ساخت.

بانوان بدمینتون‌‌باز، آماده حضور در رقابت‌های دهه فجر

بانوان بدمینتون‌باز ایران، تمرین‌های منظم خود را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی دهه فجر آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، زینب عبدالکریمی، هانیه هویدا، آزاده سجادی و ملیکا مطلبی در رده نوجوانان در اردوی آمادگی تیم ملی حضور دارند. همچنین ملی‌پوشان جوان و بزرگسال بدمینتون بانوان نیز در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می‌برند.

کد خبر 71648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز