چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
۱ نفر

جانبازان و افراد دارای معلولیت منطقه۲ بیشترین مدال هفتمین دوره از مسابقات پاراالمپیاد رشته تیراندازی مناطق ۲۲گانه را کسب کردند.

مسابقه

به گزارش همشهری آنلاین، هفتمین دوره از مسابقات پاراالمپیاد تیراندازی و دارت محله‌های مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران در مجموعه تیراندازی پردیسان برگزار شد. میزبان این مسابقه شهرداری منطقه ۲ بود که در آن حدود ۱۰۰ نفر شرکت کردند و پس از برپایی رقابت‌ها در رشته‌های تفنگ ایستاده و نشسته و دارت نشسته و ایستاده از برترین‌ها تجلیل شد.

«اکرم رجای» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲ درباره این مسابقه گفت: «از هر منطقه‌ ۳ تا ۴ نفر در مسابقه‌ها حضور داشت و با توجه به اینکه مجموعه پردیسان تنها محل استاندار و مناسب برای تیراندازی در شمال غرب تهران است، این مکان برای برگزاری مسابقه این رشته انتخاب شد.»

او حضور شرکت‌کننده‌ها در مسابقه را قابل توجه دانست و افزود: «این برنامه علاوه بر رقابت، باعث ایجاد حس همدلی و آشنایی افراد دارای معلولیت با هم می‌شود.»

در این دوره از مسابقه‌ها ورزشکاران منطقه۲ با بیشترین مدال در جایگاه نخست قرار گرفتند و مناطق ۲۱ و ۱۰ هم بیشترین مدال را در مسابقه‌های شهر تهران کسب کردند.

کد خبر 715081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha