فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از ماموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

نیروی انتظامی فراجا پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمد طاهری‏‏ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ١١ و ٢٠ دقیقه امروز تروریست‌های مسلح کور دل سوار بر یک دستگاه پژو ۴٠۵ با ۲ قبضه سلاح کلاش سروان عباسی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه در محل تعویض پلاک این شهرستان بود را به رگبار بسته و به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: از همان لحظات ابتدایی این حادثه غم بار با سرنخ‌های به دست آمده تلاش‌ها برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه شناس آغاز شده و تروریست‌ها و دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند با شهادت مدافعان امنیت نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند و ملت بزرگ ایران بیش از پیش هوشیارتر و آگاه‌تر نسبت به دشمنان خود خواهد بود.

کد خبر 712960
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مینا رئوفی زاده IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    8 11
    اگر نیروهای انتظامی جلوی خلاف کارها و ارازل اوباش ایستادگی نمیکردند خانه های همه ی آشوبگران توسط داعش بیرحم همانطور که سوریه رو ویران کرد و روزی فقط 10بار تجاوز میکردند خانه های اینها هم میشد محل تعرض و جنگ و کشت و کشتار مغز ندارند آشوبگران هیچ اصلأ خوب و بد رو از هم فرق نمیدهند