حمایت از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب به ویژه کودکان کم برخوردار یکی از مهمترین رویکردهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در غربی‌ترین منطقه از پایتخت است.

منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه۲۲ در هفته کودک با کودکان و نوجوانان مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست موسسه خیریه شمیران دیدار و برلزوم حمایت از این کودکان تاکید کرد. محمدی گفت: «کمک به بازگشت کودکان آسیب‌دیده به فعالیت‌های عادی و ارتقاء سطح سلامت روانی و رفتاری  این گروه از کودکان  از جمله موضوعات مهمی است که باید همواره مد نظر قرار گیرد. اکنون درزمینه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به همت خیران مکانی در منطقه ۲۲ ایجاد شده است که مدیریت شهری برای حمایت بیشتر از این کودکان و پیشگیری از بروز آسییب‌های اجتماعی برای آنها اقداماتی را برنامه‌ریزی و در مرحله اجرا قرار داده است.»

او  افزود: «مدیریت‌شهری منطقه ۲۲ در یک سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای برای حمایت از این کودکان انجام داده است.. یک بخش آن فراهم‌کردن محیط زندگی آنها است که به همت خیران مهیا شد و بخش دوم به آموزش و تحصیل آنها اختصاص دارد. در همین راستا مدیریت‌شهری با همکاری اداره آموزش و پرورش زمینه تحصیل آنها را فراهم کرده است.»

به گفته شهردار منطقه ۲۲  موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست منطقه۲۲ توسط خیران اداره می شود.

کد خبر 711211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha