شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۱ نفر

شهردار منطقه۲۲ از راه‌اندازی گذر اقوام در قطب گردشگری پایتخت برای فراهم کردن محیطی زیبا و همچنین ارائه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران خبر داد.

چيتگر دورهمي

به گزارش همشهری‌آنلاین،«وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه ۲۲ درباره این اقدام فرهنگی گفت:«این محدوده از شهر تهران به قطب گردشگری پایتخت معروف است، به همین منظور در نظر داریم گذر اقوام را در بوستان جنگلی چیتگربرپا کنیم ومحصولات و صنایع دستی شهرهای گوناگون کشور را در این مکان ارائه دهیم. در همین راستا «سعید بیگی» مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و سایر مدیران از  منطقه بازدید کردند و موضوعاتی همچون ساماندهی کافه ون‌ها و فراهم کردن محیطی برای خدمات‌رسانی به گردشگران در محل راه‌اندازی گذر اقوام در بوستان جنگلی چیتگر مورد ارزیابی قرار گرفت. 》

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه افزود: «برخی اوقات شاهد فعالیت کافه ون‌ها در معابر شهری این منطقه هستیم که این مسئله نارضایتی شهروندان را درپی دارد. به همین منظور ساماندهی کافه ون‌ها در دستور کار قرار داده شد. همچنین  در نظر داریم در گذر اقوام تعدادی غرفه با هدف تولید صنایع دستی، اشتغال آفرینی و ساماندهی دست فروشان ایجاد کنیم. »

کد خبر 707691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha