چالش‌های شهروندان در بیست و دومین تکه از پایتخت به دلیل کمبود سرانه‌های هفتگانه شهری بسیار و نوع آن در هر محله با محله دیگر تفاوت دارد. به همین دلیل مدیریت شهری باید برای هر یک نسخه‌ای جداگانه بپیچد.

منطقه22

به‌گزارش همشهری‌آنلاین، امسال مدیریت شهری اقدامات بسیار گسترده‌ای را در حوزه‌های گوناگون با هدف افزایش رضایت شهروندان در منطقه۲۲ انجام داده است. «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه۲۲درباره این اقدامات گفت: « امسال با مشارکت، همدلی و همفکری بین بخشی مدیریت شهری، برای بهبود شرایط زندگی ساکنان و برخورداری آنها از سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی تلاش‌های بسیاری شده است. برای نمونه مدیریت شهری منطقه در یک سال اخیر مشکلات فاضلاب شهری به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش های این منطقه را مورد بررسی و برای رفع این معضل زمینی را رایگان در اختیار شرکت فاضلاب قرار داده تا تصفیه‌خانه فاضلاب در این منطقه راه اندازی شود.»

افزایش سرانه‌های خدماتی و آموزشی در منطقه ۲۲

او افزود: «ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور در محدوده جغرافیایی منطقه۲۲ قرار دارد و روزانه هزاران نفر از ورزشکاران و ورزش دوستان از سراسر کشور به این مجموعه مراجعه می‌کنند. به همین خاطر مدیریت شهری این منطقه براساس مسئولیت اجتماعی که به عهده دارد سعی کرده تا رضایت اهالی، گردشگران و شهروندان را فراهم کند. همچنین در حوزه آموزش و پرورش نیز مدیریت شهری برای بالا بردن سرانه آموزشی در این منطقه ۶ قطعه زمین برای احداث مدرسه واگذار کرده است. علاوه براین با همکاری خیران مدرسه ساز مدرسه شهدای روستای وردیج هم پس از ۱۵ سال دوباره بازگشایی شد. اعتقاد داریم مسئولان باید با شهروندان چهره به چهره دیدار داشته باشند تا مشکلات را شناسایی، رصد، بررسی و در نهایت برای رفع مشکلات اقدام کنند».

کد خبر 710687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha