سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
۲ نفر

اقدامات عمرانی و ساماندهی حفاری‌هایی که برای توسعه زیرساخت‌های تاسیسات شهری در معابر منطقه۲۲ انجام می‌شود، سرعت می‌گیرد و مسیر تردد شهروندان در کمترین زمان ممکن مناسب‌سازی می‌شود.

فاضلاب منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، «حمیدرضا حاجوی» شهردار منطقه۲۲ به حفارهای نهادهای خدمات‌رسان به دلیل کمبود زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: «حفاری‌ها نهادهای خدمات‌رسان مانند شرکت فاضلاب، گاز، برق و... در منطقه۲۲ در مقایسه با سایر مناطق شهر تهران به دلیل کمبود زیرساخت‌های شهری  گسترده‌تر است، اما بعد از اجرای عملیات حفاری، ساماندهی و آسفالت ریزی به کندی انجام  یا اصلا اجرا نمی شود. به همین خاطر شهروندان از شهرداری انتظار دارند تا مسیر تردد را هموار کند. در همین راستا  نظارت بر اجرای حفاری را افزایش دادیم  و ساماندهی این دست اقدامات عمرانی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.»

حاجوی در ادامه  افزود: «ناایمن شدن معابر از جمله موضوعی است که باعث نارضایتی‌ شهروندان در زمان اجرای حفاری‌های نهادهای خدمات رسان می‌شود. در همین راستا باید علائم ایمنی و هشدار سرعت به ویژه در معابر اصلی نصب شود. حجم بسیاری از عملیات‌های حفاری و لوله‌گذاری در منطقه ۲۲ مربوط به شرکت فاضلاب است و شهرداری منطقه نیز همکاری مناسبی دارد.»

کد خبر 714773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha