مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیر خانه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران دراطلاعیه‌ای از خبرنگاران عضو این انجمن خواست از روز یک شنبه، اول دی با مراجعه به سازمان حمل و نقل ترافیک تهران نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک اقدام کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران در این اطلاعیه آمده است:

در پی موافقت و همراهی مسئولان محترم سازمان حمل و نقل ترافیک، تمامی اعضای "انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران" که متقاضی استفاده از آرم ترافیک برای سال 1388 هستند، می‌توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل ترافیک نبش جلال آل احمد و بزرگراه کردستان اقدام به ثبت نام نمایند.

روزنامه نگاران متقاضی باید با در دست داشتن اصل و کپی مدارک ماشین (سند مالکیت خودرو، کارت خودرو، برگه‌های پرداخت عوارض شهرداری و خلافی، معاینه فنی) و کارت دارای اعتبار "انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران" به واحد خبرنگاران جنب واحد صدور آرم سازمان مذکور رجوع کنند.

لازم به ذکر است واحد خبرنگاران که نماینده انجمن در آن حضور مستمر خواهد داشت، فعالیت خود را از روز یکشنبه یکم دی ماه آغاز کرده و مدارک متقاضیان را دریافت خواهند کرد.

در ضمن متقاضیان باید مبلغ 000/200 ریال به شماره حساب 3110010010004 (سیبا) بانک ملی به نام سازمان حمل و نقل ترافیک تهران واریز نمایند.

کد خبر 70867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز