سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
۳ نفر

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جلسه معرفی و بررسی کتاب «به سوی ابدیت»، زندگینامه سرلشکر شهید «عبدالرسول استوار محمود آبادی» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

نقد کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، نشست معرفی و بررسی کتاب «به سوی ابدیت» نوشته «زینب بیش بهار» با هدف معرفی الگوهای ناب از گنجینه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در روز چهارشنبه۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای گلستان منطقه ۸ برگزار می‌شود.

این کتاب که با استقبال خوب مخاطبان همراه شده و به چاپ سوم هم رسیده، براساس زندگی سرلشکر شهید مدافع حرم حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی نوشته شده و شامل خاطراتی درباره این شهید والامقام به روایت نزدیکان و اطرافیان اوست.

در جلسه نقد و بررسی کتاب، «اکبر رضایی» از دوستان نزدیک و «محمدامین استوار محمود آبادی» فرزند آن شهید در مراسم حضور خواهد داشت و به بیان خاطراتی از او می‌پردازند. همچنین «علی الله سلیمی» به عنوان کارشناس کتاب به معرفی این اثر را و «محمدمهدی آقاسی» نیز شعرخوانی آیینی دارند.

شهید محمودآبادی از شاگردان و نزدیکان شهید محراب، آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز است که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخت. او در دوران دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشت و بارها عازم جبهه‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن(ع) به‌عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر از کشور دفاع کرد.

کد خبر 707058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha