اجرای نمایش پژوهشی «پروفسور پوآرت» که برنامه‌ای بر اساس هنرهای ترکیبی، محیطی و مشارکتی است، در فرهنگسرای نیاوران تمدید شد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، این اجرای پژوهشی، به نویسندگی و کارگردانی «سجاد آقابابایی» اجرایی بر بنیان هنرهای ترکیبی، محیطی، مشارکتی، حرکتی و تجربی است. نمایش پژوهشی «پروفسور پوآرت» ، روایت ۱۰ ساعت زندگی کودک و خانواده با تلفیق هنر طبیعت و روانشناسی است

این اجرای متفاوت، از خانه‌ مشارکت کنندگان که خود اجرا گر اصلی هستند آغاز و بعد از سپری کردن زندگی در طبیعت با رویکرد روانشناسی کاربردی در خانه به پایان می‌رسد. در این فرآیند چند ساعته بچه‌ها و خانواده درقالب فضای نمایشی با هم درگیر یک اجرای مشارکتی از ترکیب هنرهای مختلف و طبیعت گردی می‌شوند.

 آزمایشگاه پروفسور پوآرت شامل نمایش، نقاشی، سفالگری، طبیعت‌گردی و تجربه زندگی در طبیعت، پرنده‌نگری و بازی‌های روانشناسی برای ۱۵ تا ۲۰ خانواده و مناسب رده سنی ۵ تا ۱۲ سال طراحی شده است.

این اجرای پژوهشی هر هفته پنج شنبه از ساعت ۱۰ در باغ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 707004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha