نمایشگاهی از آثار طراحی سیاه‌قلم پیرغلامان حسینی در نگارخانه سرو برپا می‌شود.

فرهنگسراي سرو

به گزارش همشهری‌آنلاین، این نمایشگاه با عنوان «سرچشمه‌های عشق» همزمان با اربعین حسینی(ع)، با موضوع پیرغلامان برپا می‌شود و در آن پرتره‌های سیاه قلم از پیرغلامان حسینی در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

 این نمایشگاه‌ کاری از هنرمند جوان «رامبد دبستانی» است که پرتره‌هایی از پیرغلامان حسینی از جمله سید ابوالقاسم خویی، احمد دلجو، حبیب‌الله ‌معلمی، جعفرآقا مجتهدی، جعفر شعبان خمسه، حسن حیدری، حسن ذوالفقاری، شاه حسین بهاری، عزیزالله مبارکی، علامه ملامحمد، غلامعلی جندقی، محمد فتوت، محمدعلی چمنی، سیدمصطفی هاشمی‌دانا، مؤذن‌زاده اردبیلی، رحیم حیدری، حسین کسائیان، حاج حسین بابایی دولابی، اسماعیل چاووش و علی‌اصغر خراطها را طراحی و در نمایشگاه عرضه کرده است.

رامبد دبستانی، دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی و در رشته هنری از قبیل گرافیک، خطاطی، موسیقی، طراحی‌های تبلیغاتی، فلسفه، آشنایی و کارکرد با قطعات کامپوزیت، آشنایی کامل دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه در روزهای ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ غیر از روزهای تعطیل به خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم)، فرهنگسرای سرو مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

کد خبر 705450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha