با حضور مدیران شهری، نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین‌پروری در منطقه۲۲ با هدف استفاده از تجارب و دانسته‌های افراد مجرب راه‌اندازی شد.

منطقه22

به گزارش همشهری‌آنلاین، «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه ۲۲ درباره این اقدام گفت: «جانشین پروری یک رویکرد سیستمی و فرآیند ساختار یافته است که بدون اجرای تکنیک‌ها، دانش کافی‌ کارایی نخواهد داشت. در واقع جانشین پروری یک‌روش بسیار موثر برای تامین منابع انسانی مستعد و کارآمد به شمار می‌رود. این فرآیند زود بازده و کوتاه مدت نیست و در قالب فازهای نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی مستمر اجرا می‌شود. در همین راستا منطقه۲۲ به عنوان یکی از مناطق برتر نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین‌پروری را راه‌اندازی کرده است.»

محمدی در ادامه افزود: «نقش اصلی این دبیرخانه ایجاد یک بانک از نخبگان در حوزه های گوناگون فعالیت مدیریت شهری است تا از این طریق مدیران مورد ارزیابی و انتخاب قرار گیرند. استعدادها و پتاسیل‌های بسیاری در این محدوده وجود دارد. به همین خاطر در تلاشیم استعدادها را کشف کرده و از ایده‌ و خلاقیت‌های آنها در سیستم مدیریت شهری بهره ‌ببریم تا از طریق آن خدمات‌رسانی به شهروندان را سرعت ببخشیم.»

کد خبر 703969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha