مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از راه‌اندازی ۴ بازارمیوه و تره‌بار و همچنین توسعه میدان میوه و تره‌بار دریاچه چیتگر خبر داد.

تره بار

به گزارش همشهری آنلاین، «ایوب فصاحت» مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره ساخت بازارهای میوه‌ و تره‌بار در مناطق مختلف پایتخت گفت: «امروز در ۱۴نقطه از ۷منطقه تهران عملیات کلنگ‌زنی و مراحل ساخت بازار میوه و تره‌بار انجام می‌شود. این مناطق شامل یک، ۲، ۴، ۷، ۱۷، ۲۰ و ۲۲ است و بیشترین زمینی که تحویل سازمان میادین و میوه و تره‌بار شده است به منطقه ۲۲ با واگذاری ۴ قطعه زمین تعلق دارد.»

کلنگ ۴ بازار میوه و تره‌بار در منطقه ۲۲ به زمین خورد |  توسعه میدان میوه و تره‌بار دریاچه چیتگر

فصاحت در ادامه می‌افزاید: «متراژ زمین‌ها از ۳۰۰ متر تا ۴ هزار و ۷۰۰متر است؛ بخش قابل توجهی از این ۱۴ مورد تا پایان سال افتتاح می‌شود و زمین‌های بزرگ مانند زمینی که متراژ آن ۴ هزار و ۷۰۰ متر است، سال آینده افتتاح خواهد شد. همچنین میدان میوه و تره‌بار دریاچه چیتگر توسعه پیدا می‌کند.»

به گفته او امسال سازمان میادین ‌میوه و تره‌بار تعهد دارد تا صد بازار جدید را کلنگ‌زنی کند. تاکنون مناطق شهرداری حدود۲۲۰زمین را به سازمان میادین معرفی کردند که آن‌ها را بررسی و ۴۰ مورد برای راه‌اندازی انتخاب شده است.

کد خبر 708072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha