گروه اقتصادی: طرح رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قرار دارد و پس از تصویب کمیسیون در صحن علنی نهایی می‌شود.

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح مذکور مشمول اصل 85 شده است می‌گوید: با توجه به اینکه کمیسیون پیش از این در روند تدوین طرح رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری کار کارشناسی لازم را انجام داده است به نظر می‌رسد پس از تصویب نهایی طرح در کمیسیون، در صحن علنی مجلس نیز نظر کمیسیون تأیید شده و احتیاجی به بررسی جزئیات این طرح نیست.

ولی ملکی با بیان اینکه در بررسی این طرح به دیدگاه‌های بخش خصوصی توجه لازم شده است، می‌گوید: با اصل هشتاد و پنجی شدن این طرح کمیسیون تلاش دارد تا دیدگاه‌های مختلف برای رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری را بررسی نموده به نحوی که پس از تصویب نهایی طرح در کمیسیون در صحن علنی مجلس نیز این مصوبه نهایی  شود.

ملکی در زمینه روند بررسی و تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: با روند کنونی و تعطیلات پیش روی مجلس معتقدم این طرح حداکثر تا یک ماه و نیم آینده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهایی خواهد شد و پس از آن نمایندگان مجلس نیز نظر خود را در مورد رأی نهایی کمیسیون اعلام می‌کنند.

مخبر کمیسیون صنایع و معادن افزود: معتقدم طرح مذکور تا دو ماه آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و نهایی خواهد شد و تلاش می‌کنیم طرح رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری تا قبل از پایان سال جاری برای اجرا به دستگاههای ذی‌ربط ابلاغ شود.

کد خبر 6990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز