همشهری آنلاین: سیزدهمین همایش بین‌المللی نفت و گاز با عنوان "مدیریت انرژی؛ سیاست‌ها و تجربه‌ها"، صبح روز یکشنبه ۱۰ آذر در تهران و با حضور غلامحسین نوذری -وزیر نفت- و برخی از مقام‌های ارشد انرژی جهان گشایش یافت.

به گزارش شانا، این همایش با هدف بررسی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین المللی در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی، در روزهای ۱۰ و ۱۱ آذر ماه جاری (۳۰ نوامبر و اول دسامبر ۲۰۰۸ میلادی) در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

مقام‌های بلندپایه وزارت نفت، مقام‌های صنایع نفتی کشورهای عضو اوپک و مصرف‌کننده‌های مهم آسیایی و اروپایی، متخصصان بلندپایه شرکت‌های نفتی و پژوهشگران برجسته مؤسسه‌های تحقیقات انرژی، از جمله سخنرانان این همایش خواهند بود.

دومین روز از برگزاری این همایش  (۱۱ آذر ماه جاری) با حضور عبدالله سالم‌البدری - دبیرکل اوپک - برپا می‌شود. به علت نزدیکی زمان برگزاری اجلاس مشورتی اوپک در قاهره - پایتخت مصر ـ به زمان برگزاری سیزدهمین گردهمایی نفت و گاز در تهران، البدری  پس از بازگشت از اجلاس اوپک در قاهره، در روز دوم این همایش حضور می‌یابد.

این همایش با پشتیبانی و همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، همچنین با حمایت شرکت‌های توربو کمپرسور نفت، پتروپارس، گداختار (توسعه و نوسازی صنایع)، شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم، شرکت فرانسوی توتال و شرکت نروژی استات اویل هیدرو برگزار می شود.

کد خبر 69632

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز