گروه ورزشی: تصاویر مهمی بود که از افشین قطبی پخش می‌شد. مصاحبه او بلافاصله بعد از نامه استعفا بود که بعد از حدود یک هفته از یک برنامه ورزشی پخش می‌شد.

 در حالی که طرفداران پرسپولیس به شدت از قطبی دلگیر هستند، دیدن اشک‌های او بعد از استعفا می‌توانست حوادث را به نفعش رقم بزند. اشک‌هایی که هرچه بیشتر سرازیر می‌شد، ناراحتی طرفداران پرسپولیس از قطبی را کم می‌کرد. همزمان با بغض و گریه قطبی، تصاویری متفاوت از داریوش مصطفوی پخش شد. در حال توضیح دادن پیرامون دلایل جدایی قطبی.

 در جایی می‌‌گفت، تلاش می‌کنیم قطبی بازگردد، در جای دیگر از کاربلدی خود در AFC و FIFA برای دنبال کردن پرونده حقوقی می‌گفت و در جایی دیگر رفتن قطبی را به دلایل واهی او نسبت داد، مصاحبه‌هایی که حداکثر ظرف یک هفته اخیر گرفته شده بود. سخت متناقض و بدون سرانجام. از مدیری که می‌گوید؛ «ما فوتبال‌دان هستیم»، «ما در فوتبال تخصص داریم» و ... از مدیری که  جمعی از ستاره‌ها را اطرافش می‌بیند و از مدیری که با هنر مدیریتش، با فوتبال‌دانی‌اش و با تخصص‌اش فعلا در پیچ و خم استعفای یک سرمربی و آوردن سرمربی دیگر گرفتار مانده.

نمایش این‌گونه‌ای که عادل فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه‌شب ارائه کرد، نوعی دلجویی از ماجرای دی‌کارمو و مارکو قلمداد می‌شد، نظرسنجی برنامه هم که در آن حدود 60درصد مردم، استعفای قطبی را به ضرر پرسپولیس می‌دانستند هم کار را برای مدیر فوتبال‌دان سخت می‌کرد که به روی خط برنامه 90 بیاید و از دالان تنگ سئوالات عادل، جان سالم به در ببرد.

همه چیز مشخص است. تناقض‌های مصطفوی. علاقه پیروانی به بازنگشتن قطبی. تعلق تماشاگران پرسپولیس به بازگشت قطبی. اما آنچه مشخص نیست پایان این داستان
 پرپیچ و خم است.اینکه در پایان، پرسپولیس برای نجات یافتن از این مخمصه، قهرمانی خواهد یافت؟ این قهرمان دوباره افشین قطبی خواهد بود یا اینکه، نه. پرسپولیس به سال‌هایی برمی‌گردد که در حسرت فقط یک قهرمانی، این سو و آن سو می‌کند؟ در این میان البته خبر تغییرات مدیریتی در پرسپولیس هم هر لحظه قوی‌تر از قبل به گوش می‌رسد.

البته اگر مدیرعامل این شایعه‌ها را به دشمنان خودش و پرسپولیس نسبت ندهد. کسی چه می‌داند. شاید مصطفوی مجبور باشد دوباره فداکاری کند و صندلی قرمز را به دیگری بسپارد. نشان هم داده که اهل اعتراض نیست، چون دوباره به بازگشت امیدوار است، از رئیس فدراسیون به دبیرکلی. از دبیرکلی فدراسیون به باشگاه پرسپولیس. از پرسپولیس به ...

کد خبر 69353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز