چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: دوشنبه‌شب عادل فردوسی‌پور در پایان یک هفته جنجالی و پرخبر، برنامه پر هیجانی را به اجرا گذاشت.

حضور داریوش مصطفوی و بررسی آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس سوژه اصلی 90 در این هفته بود و پس از آن در دومین بخش موضوع درگیری خداداد عزیزی و خبرنگار شیرازی به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

فردوسی‌پور در بخش ابتدایی با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتفاقات اخیر این باشگاه و مصاحبه‌های مصطفوی در طول ماه‌های گذشته به خوبی استفاده کرد. نمایش مجری 90 نشان دهنده تناقض آشکار مدیرعامل در طول ماه‌های گذشته بود و البته داریوش مصطفوی برای این تناقض‌ها هیچ پاسخ روشنی پیدا نکرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قادر
 به تکذیب گفته‌های خودش نبود و تنها سعی می‌کرد با عبور از این موضوع فضا را دگرگون کند .

فردوسی‌پور در تقابل با مصطفوی جزئیات قرارداد قطبی را به بحث گذاشت،‌ مسئله هزینه‌های زیاد این باشگاه در فصل جاری را مطرح کرد و عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس را به نقد کشید.

مصطفوی در پاسخ اما نتوانست اشتباهات خودش را توجیه کند. او در این برنامه تاکید کرد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دلیل محبوبیت روزافزون شرایط متفاوتی دارند و باید برای این دو مجموعه هزینه کرد.

در حالی که هزینه‌های جاری باشگاه پرسپولیس در طول فصل جاری بیشتر از سال های قبل برآورد می‌شود مصطفوی تاکید داشت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مظلوم واقع شده‌اند و باید از آنها حمایت کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال برکناری خودش هم پاسخ روشن و واضحی نداشت. او البته این اخبار را شیطنت رسانه‌ها می‌داند و معتقد است هیچ مشکلی میان مسئولان باشگاه پرسپولیس و سازمان ورزش خصوصا در روابط مستقیم او با رئیس سازمان تربیت‌بدنی به وجود نیامده است.

بخش دوم برنامه 90 به موضوع درگیری خداداد عزیزی و یک خبرنگار شیرازی اختصاص یافت. ابتدا گزارشی از حاشیه‌های پایان بازی پخش شد. اظهارات جعفری و خبرنگار مضروب در کنار فیلم‌هایی که نشان دهنده شدت این برخورد بود. در مقابل صلاحی و عزیزی تاکید داشتند که شخص خداداد وارد این درگیری نشده و شخصا به خبرنگار شیرازی حمله نکرده است.

سرمربی پیام البته با خشونت و تندی در پایان مسابقه به شرح وقایع پرداخت و حتی تاکید کرد خبرنگار شیرازی فحش داده و طبیعی است که کتک بخورد. هرکسی که فحش بدهد کتک می‌خورد.

پخش گزارشی از کمیته انضباطی و پس از آن تقابل عزیزی با خبرنگار شیرازی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی بر حساسیت این اتفاقات افزود. در نهایت البته نتیجه‌ای حاصل نشد و فردوسی‌پور گفت: «‌قطعا بین این دو طرف یک نفر دروغ می‌گوید.»

کد خبر 69937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز