محمود مولایی: داریوش مصطفوی، حالا در برزخ رفتن یا ماندن گرفتار است.

 او بعد از پشت‌سر گذاشتن حاشیه‌های استعفای افشین قطبی، در حالی که تلاش می‌کرد با سپردن سرمربیگری به افشین پیروانی، پرسپولیس را به آرامش برساند، وضعیت خودش را در خطر دید.  از نظر هواداران و برخی از پیشکسوتان این باشگاه، مصطفوی به عنوان یک مدیر استقلالی مقصر است. به همین دلیل، او را به رفتن ترغیب می‌کنند.

اما مصطفوی قصد رفتن ندارد و این در حالی است که روزها آنطور که مدیرعامل پرسپولیس می‌خواهد، پیش نمی‌رود. به خصوص بعد از زمزمه‌های بازگشت علی سعیدلو به هیات‌مدیره این باشگاه، گفته می‌شود کادر مدیریتی پرسپولیس هم دستخوش تغییرات می‌شود. سعیدلو، به خاطر مشغله‌های فراوان هنوز عضو هیات‌مدیره نشده است. اما هر آن احتمال چنین اتفاقی هست، اتفاقی که ظاهرا به ضرر مصطفوی خواهد شد  ساخته نیست. در روزهای استعفای قطبی، خبرها حول حضور دوباره حبیب کاشانی بود و حالا خبر از بازگشت عباس انصاری‌فرد پس از سال‌ها به پرسپولیس است...

  •  آقای مصطفوی، لابد شما هم این خبر را شنیده‌اید؟

بله، خبرش را دیدم. اما هر روز یک اسم می‌گویند. امروز می‌گویند عباس انصاری‌فرد، تا دیروز هم اسم شخص دیگری مطرح بود.

  •  با این اوضاع، نگران وضعیت شغلی‌تان نیستید؟

نه. مگر اتفاقی افتاده؟

  •  تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه، آیا اتفاق کوچکی است؟

نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید. اما تا حالا به من حرفی نزده‌اند. من هم کاری که به عهده‌ام است، انجام می‌دهم. فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

  • گفته می‌شود اگر آقای سعیدلو به پرسپولیس برگردد، شما باید این باشگاه را ترک کنید...

خوشحالم که سعیدلو می‌آید. ولی تا حالا به من چیزی بابت رفتن گفته نشده. به هر حال، اینها حرف‌هایی است که زده می‌شود.

  •  شاید به خاطر نتایج این فصل پرسپولیس است

آن کارهایی که باید انجام می‌دادم، انجام دادم. بهترین بازیکنان را به پرسپولیس آوردیم. گفتند قطبی را بیاور، امکان حضور دوباره‌اش را فراهم کردیم. دیگر اینکه خواسته هواداران بود. حالا هم پیروانی سرمربی است و اگر تیم باز هم  گل نمی‌زند، من مقصر نیستم.

  • به نظر می‌رسد تغییرات در کادر فنی نتیجه نداده و آنها گمان می‌کنند با تغییرات در جایگاه مدیرعاملی باشگاه، پرسپولیس به روزهای اوج باز می‌گردد.

بعضی‌ها فکر می‌کنند من به میز و نیمکت پرسپولیس چسبیده‌ام. من نکته‌ای را برای شما می‌گویم به نظر من، دو جور مربی داریم؛ یکی مدیری است که میز و نیمکت به او وجهه می‌دهد و دیگری مدیری است که به آن میز و نیمکت وجهه می‌دهد. من جزو گروه دوم هستم. قبلا رئیس فدراسیون بودم و پست‌هایی بالاتر از پرسپولیس در اختیار داشتم. برای همین، فکر نمی‌کنم این حرف‌هایی که در مورد من می‌زنند درست باشد.

  •  با همه اینها، فکر می‌کنید تا چه زمانی به عنوان مدیرعامل همراه پرسپولیس باشید؟

ممکن است 6 ماه بعد اگر دوباره به من زنگ زدید، مدیرعامل پرسپولیس بودم.

  • مطمئن هستید که این‌طور خواهد بود؟

نه. چون مطمئن نیستم این حرف را زدم. ممکن است همین فردا، پس‌فردا که زنگ زدید، دیگر در خدمت این باشگاه نباشم. در واقع هیچ چیز معلوم نیست.

کد خبر 70716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز