همشهری‌ آنلاین: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال ادامه اختلاف نظرهایش با مدیریت این باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش مهر، حسین هدایتی که از ابتدای فصل به عنوان حامی مالی اصلی باشگاه پرسپولیس به هیئت مدیره این باشگاه ملحق شد و گفته می شود در نیم فصل اول بیش از 3 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است، به دنبال ادامه اختلاف نظرهایش با برخی اعضای هیئت مدیره از سمت خود کناره گیری کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خبر کناره گیری خود را به اطلاع اعضای هیئت مدیره رسانده و در آخرین نشستی که با حضور آنها برگزار شد گلایه های خود از وضعیت فعلی باشگاه را نیز خطاب به اعضای هیئت مدیره مطرح کرده است.

حسین هدایتی خطاب به اعضای هیئت مدیره اعلام کرده است تا زمانی که مدیریت فعلی در راس امور باشد حاضر به ارائه کمک های مالی به باشگاه نیست و مسئولان باید خود به فکر تامین هزینه های نیم فصل دوم باشند.

به نظر می‌رسد با کناره گیری حسین هدایتی از ریاست هیئت مدیره پرسپولیس و در پیش بودن نیم فصل دوم و فرا رسیدن زمان پرداخت پیش قرارداد بازیکنان، تیم فوتبال پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی روبرو شود مگر اینکه سازمان تربیت بدنی به کمک آنها بشتابد.

کد خبر 71016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز