دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

قطعاً در اطراف شما افراد زیادی وجود دارند که در حال رژیم گرفتن هستند یا تمایل دارند، رژیم مشخصی را انتخاب و از آن پیروی کنند. چاقی و اضافه وزن مشکل بیش از ۶۰ درصد مردم کشورمان است؛ در این میان خیلی‌ها به رژیم آب‌درمانی علاقه‌مند هستند و تصور می‌کنند این روش می‌تواند مشکل چاقی و اضافه‌ وزنشان را برطرف کند. 

به گزارش همشهری آنلاین، در رژیم آب‌درمانی، ورود کلیه مواد معدنی به بدن محدود می‌شود. دیگر نه از کالری خبری هست و نه از چربی، فقط آب است که وارد بدن می‌شود!

در این رژیم شما آزاد هستید به هر میزان که می‌خواهید و در هر زمانی آب بخورید. قطعاً در این مسیر، گرسنگی و ضعف زیادی به شما تحمیل خواهد شد.

مهم‌ترین چیزی که باید در رژیم آب‌درمانی رعایت شود، تداوم است. ضعف شدید نباید شما را از هدفتان دور کند. این رژیم، تأثیرات مستقیمی روی آب شدن چربی‌های شکم و پهلو دارد. در واقع رژیم لاغری آب‌درمانی، سرعت متابولیسم بدن را افزایش خواهد داد، در نتیجه فرایند لاغری تسریع می‌شود.

آب‌درمانی که به نام روزه‌ آب هم شناخته می‌شود، فوایدی همچون کاهش وزن در مدت‌ کوتاه، سم‌زدایی به‌وسیله آب، زیباسازی و شفافیت پوست، تقویت دستگاه‌های پاکسازی مانند کبد و کلیه، بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده را برای بدن به همراه دارد.

این رژیم تک‌بعدی و برگشت‌پذیر معایبی همچون ضعف شدید، کاهش قدرت ایمنی بدن و در نتیجه ابتلا به بیماری‌های مختلف، عدم تمرکز ذهنی، حواس‌پرتی‌های زیاد، سرگیجه، سردرد، حالت تهوع و کاهش قدرت عضلات را هم به دنبال دارد.

کد خبر 688337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ناشناس IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    16 1
    الان شما این رژیم وتایید کردید یا منع کردید ما که چیزی نفهمیدیم
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      8 0
      دقیقا 🤪🤪
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      1 0
      خوبه
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    2 0
    من رژیم نگرفته بودم یه مشکل برام پیش اومده بود که تا سه روز جز اب و چایی نمیتونستم چیزی بخورم اب زیاد میخوردم به طور چشم گیری وزن کم کردم ولی خب بی حال و همش خواب