دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۳
۰ نفر

توکیو: پلیس، زنی را که بیش از 7 هزار بار با شماره تلفن اضطراری پلیس تماس گرفته بود، دستگیر کرد.

این زن 38 ساله به اتهام ایجاد اخلال در کار پلیس دستگیر و روانه زندان شد.

گزارش پلیس حاکی از آن است که او در فاصله یک ماه دقیقا 7 هزار و 717 بار با پلیس تماس گرفته است.

این زن در دادگاه گفت به همین  به این دلیل مزاحم پلیس شده  که چند سال قبل یکی از ماموران شکایت او را جدی نگرفته بود. او که توسط یک مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود با پلیس تماس گرفت تا از آنها کمک بخواهد اما به گفته وی پلیس به شکایت او رسیدگی نکرد.

وی از آن زمان از پلیس کینه به دل داشت و به این طریق انتقام گرفت.

فرار ببر‌ها

مکزیکوسیتی: فرار 3 ببر از کامیون حامل آنها دردسر زیادی برای مقامات شهر ایجاد کرد. این ببر‌ها در حال انتقال به سیرک بودند که در میانه راه از کامیون فرار کردند.

این موضوع موجب شد که در شهر شرایط اضطراری اعلام شود و ماموران برای به دام انداختن ببر‌ها دست به کار شوند. پلیس در حالی این حیوانات را به دام انداخت که آنها قصد داشتند با شکستن حصار حیاط یک خانه، وارد آن شوند.

گفتنی است که ماموران برای به دام انداختن ببر‌ها از تکه‌های مرغ استفاده کردند و سرانجام بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به کسی وارد شود، آنها را به سیرک رساندند.

گفتنی است که راننده این کامیون مجبور شد هزینه خرید مرغ را به پلیس و غرامت شکستن حصار‌ها را هم به صاحبخانه بپردازد چون طبق نتیجه تحقیقات نحوه رانندگی او موجب باز شدن در کامیون و خروج ببر‌ها شده است.

زندگی با اسکلت

شیکاگو: یک زن سالخورده از مدت‌ها پیش با 3 اسکلت زندگی می‌کند و این امر تعجب همگان را برانگیخته است.

پلیس پس از بازرسی محل زندگی این زن دریافت که یکی از این اسکلت‌ها متعلق به انسانی است که دست کم 20 سال قبل از دنیا رفته است و به همین دلیل احتمال می‌رود که این زن از همان زمان با اسکلت‌ها زندگی می‌کرده است.

ماجرای زندگی عجیب و غریب این پیرزن 90 ساله زمانی برملا شد که لوله آب خانه‌اش ترکید و او یک لوله‌کش به خانه خود برد.

لوله‌کش که به همه اتاق‌های خانه سرک کشیده بود، متوجه این اسکلت‌ها شد و بلافاصله پلیس را در جریان گذاشت.

البته هنوز هویت این اجساد مشخص نیست و بررسی‌ها در این مورد ادامه دارد.

اما روان‌شناسی که این زن را معاینه کرده است، می‌گوید که وی به افسردگی شدید دچار است و احتمالا پس از از دست رفتن عزیزانش که جسدشان را نگهداری می‌کند به این بیماری دچار شده است.

یکی بخر 2 تا ببر

لندن: در حالی که رکود اقتصادی به سراسر جهان سرایت کرده است و بازار معاملات چندان پر رونق نیست، یک فروشنده خودرو برای فروش هرچه بیشتر خودرو‌هایش دست به ابتکار جالبی زده است.

این مرد از ترفند جالب یکی بخر دوتا ببر که معمولا در مورد اجناس حراجی و پوشاک صورت می‌گیرد، استفاده کرده تا مشتریان بیشتری جلب کند.

مدیر این نمایشگاه خودرو به خبرنگاران گفت: خیلی جالب است چون در یک ماه گذشته خودرو‌های خود را با تخفیف 50 درصد به صورت آنلاین می‌فروختیم اما مشتریان زیادی نداشتیم.

این در حالی است که از زمانی که طرح یکی بخر 2 تا ببر را به اجرا گذاشته‌ایم، 22 هزار مشتری پیدا کرده‌ایم که به صورت آنلاین ثبت نام کرده‌اند.

به گفته وی این طرح در مقایسه با تخفیف 50‌درصدی از نظر اقتصادی برای فروشگاه تفاوت چندانی ندارد اما به لحاظ روانی و تبلیغاتی مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد.

کد خبر 67987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز