چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

زنی که پس از پارک خودرو‌اش در یک گودال پر از آب جوش سقوط کرده بود، بر اثر سوختگی جان سپرد. این گودال به دنبال ترکیدگی یک لوله آب، پر از آب جوش شده بود

این زن خودرو خود را در کنار خیابان پارک کرده و قصد رفتن به پیاده‌رو را داشت که در این گودال سقوط کرد. گفتنی است یک زن دیگر که قصد کمک به او را داشت خود را به گودال پرت کرد؛ اما او هم دچار سوختگی شد و هم اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.

ماموران امداد پس از رسیدن به محل، هر 2 نفر را به بیمارستان انتقال دادند؛ اما زنی که ابتدا به گودال سقوط کرده بود در بین راه جان سپرد. 

با شروع فصل سرما استفاده از آب گرم افزایش می‌یابد و فشار آمدن بر لوله‌های آب گرم موجب ترکیدن آنها می‌شود. 

دردسر پرتاب آب دهان در خیابان

کالیفرنیا: مردی که به اتهام پرتاب آب دهانش در خیابان دستگیر شده بود به طور اتفاقی به چند سال حبس و جریمه نقدی محکوم شد. این مرد 38 ساله در حال راه رفتن در خیابان آب دهانش را بیرون انداخت و در همین موقع ماموران سررسیده و او را دستگیر کردند.

پلیس به گمان اینکه این مرد تنها متهم به پرتاب آب دهان است او را به مرکز انتقال داد؛ اما هنگامی که این مرد  مورد بازرسی بدنی قرار گرفت، مقدار زیادی مواد مخدر  کشف شد.

به گفته پلیس، این مرد یک قاچاقچی حرفه‌ای است که خودش نیز به مواد مخدر اعتیاد دارد. گفتنی است این مرد هنگام مواجهه با ماموران قصد داشت از دست آنها فرار کند و همین نکته پلیس را به او مشکوک کرد.

وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که هر روز مقدار زیادی مواد مخدر بین مشتریان محلی پخش می‌کند؛ اما هیچگاه گمان نمی‌کرده که پرتاب آب دهان در خیابان موجب دستگیری و لو رفتنش شود.

سرقت با دستان قرمز

ماساچوست: دستان قرمز یک سارق موجب شد که او تنها یک ساعت پس از سرقت به دام بیفتد. این سارق در ساعات اولیه صبح به بانک مراجعه کرد و با تهدید صندوقدار از او خواست همه موجودی نقدی صندوق را به وی بدهد؛

اما در همین حین دست سارق به جوهر قرمزی که صندوقدار در حال پر کردن خودنویسش با آن بود، آغشته شد.

از آنجایی که همه چیز با سرعت پیش می‌رفت این مرد فرصت پاک کردن دست‌هایش را نداشت و با همان دست‌های قرمز‌رنگ، اسکناس‌ها را برداشت و در ساک خود ریخت و پا به فرار گذاشت.

در همین حین صندوقدار با پلیس تماس گرفت و پس از تشریح ماجرا تاکید کرد که روی اسکناس‌هاس سرقت شده آثار جوهر قرمز دیده می‌شود.

از آنجایی که مشخصات اسکناس‌ها به همه بانک‌ها مخابره شده بود، سارق بلافاصله پس از بیرون آوردن اسکناس‌ها برای واریز به حسابش دستگیر شد.

ناپدید شدن کلیسا

مسکو: گزارش های محلی حاکی از آن است کلیسایی در یکی از دهکده‌های روسیه که قدمتی 200 ساله داشته به تازگی ناپدید شده است.

این کلیسا در سال 1809 ساخته شد و محل احداث آن در جایی بود که دور از چشم مردم دهکده بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد این کلیسای کوچک رفته رفته محو شده است به همین دلیل ناپدید شدن آن محسوس نبوده است.

به گفته مقامات محلی، این کلیسا از سال‌ها پیش متروکه بوده است و سارقان با استفاده از این فرصت به تدریج لوازم موجود در آن را سرقت‌کرده و در بازار سیاه به فروش رسانده‌اند.

در حال حاضر تنها مخروبه‌ای از ساختمان این کلیسا باقی مانده است و سارقان حتی به سر در، در و پنچره‌ها و ناقوس کلیسا هم رحم نکرده‌اند.

این در حالی است که تا کنون چند سرقت مشابه دیگر نیز در سایر روستا‌های روسیه اتفاق افتاده است و پلیس به دنبال راهی است تا از اینگونه سرقت‌ها جلوگیری کند

کد خبر 68230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز