جمعه ۲۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

مادری که 2 فرزند خردسالش را وادار به گدایی کرده بود ، توسط پلیس دستگیر شد.

این زن فرزندان خود را مجبور کرد در همه خانه‌های محله‌شان را بزنند و از ساکنان آن پول جمع‌آوری کنند.

وی پس از دستگیری دلیل این اقدام خود را علاقه بی‌اندازه به مسابقات والیبال اعلام کرد. این زن ادامه داد: تیم مورد علاقه‌ام در یک شهر دیگر بازی داشت و از آنجایی که پولی برای سفر به این شهر نداشتم فرزندانم را وادار به جمع‌ آوری پول کردم.

گفتنی است‌که این زن به 3 ماه حبس محکوم شده و احتمالا برای مدتی حضانت فرزندانش را به دلیل سوء استفاده از آنها از دست خواهد داد. او همچنین باید همه 3 هزار دلار پولی را که فرزندانش از راه گدایی جمع‌کرده‌اند به صاحبان آنها بازگرداند.

شکایت عجیب سارق

پنسیلوانیا: این روز‌ها پرونده حیرت‌انگیزی در یکی از دادگاه‌های پنسیلوانیا به جریان افتاده است. در این پرونده، یک سارق، از بانک به دلیل نداشتن پول شکایت کرده است.

البته واضح است که قاضی تنها موظف به رسیدگی به این پرونده است و به هیچ وجه به نفع سارق حکم صادر نخواهد کرد اما این اقدام سارق موجب تعجب همگان شده است.

ماجرا از این قرار است که این مرد در شلوغی صبح به بانک مراجعه و صندوقدار را تهدید کرد تا همه موجودی صندوق را به او بدهد.

اما هنگامی که صندوقدار کشوی صندوق را گشود، سارق مشاهده کرد که حتی یک برگ اسکناس هم در آن وجود ندارد.

البته این مرد 48 ساله به همه صندوق‌های دیگر بانک هم سرک کشید اما باز هم نتوانست چیزی سرقت کند. به این ترتیب او در حالی که اسلحه‌اش را به سمت کارمندان بانک نشانه گرفته بود، تهدید کرد که از این بانک به دلیل نداشتن پول شکایت خواهد کرد.

آزادی به خاطر چاقی

تورنتو: یک مرد چاق به دلیل اینکه زندان، امکانات لازم را برای او را مهیا نکرده بود، آزاد شد. این متهم 195 کیلوگرمی  به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد.

البته او 25 ماه از دوره محکومیتش را در یک زندان دیگر سپری کرده و به تازگی به این زندان منتقل شده بود. اما هنگامی که این مرد به زندان جدید منتقل شد مشکلات متعددی پیش رویش قرار گرفت.

او نمی‌توانست روی تخت زندان بخوابد چون اندازه آن بسیار کوچک‌تر از جثه‌اش بود. از سوی دیگر غذای زندان برای او کافی نبود و به همین دلیل سلامتی وی در معرض تهدید قرار داشت.

به این ترتیب رئیس زندان تصمیم گرفت با مسئولیت خودش این زندانی را آزاد کند. البته این مرد 37 ساله در زندان بسیار خوش‌رفتار بود و وظیفه آشپزی را بر عهده داشت. رئیس زندان در کنار چاقی، خوش رفتاری زندانی را هم دلیل آزادی‌اش عنوان کرده است.

زد و خورد بر سر ماکارونی

مکزیکوسیتی: علاقه شدید یک مرد به ماکارونی موجب شد که او به زندان بیفتد. گزارش‌های پلیس حاکی از آن است که این مرد با توسل به زور، همسرش را تهدید کرده است که شام برای او ماکارونی بپزد.

این مرد سنگدل با ماهیتابه همسرش را کتک زد و در حالی که قصد داشت به سوی او یک قابلمه پرتاب کند این زن از فرصت استفاده  و خود را در حمام حبس کرد.

او از طریق پنجره حمام از همسایگان کمک خواست و پلیس بلافاصله پس از حضور در محل این مرد را دستگیر کرد.

این خانم پس از حضور در دادگاه گفت همسرش هر روز او را مجبور می‌کرده که برای شام و ناهار ماکارونی بپزد.

وی ادامه داد: بر اثر خوردن مکرر ماکارونی دچار سوء تغذیه شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم دیگر این غذا را درست نکنم. اما همین که موضوع را به شوهرم گفتم او به شدت عصبانی شد و با هم درگیر شدیم.

کد خبر 68315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز