سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

مکزیکوسیتی: به همراه داشتن یک کیف دستی بزرگ جان یک دختر 22 ساله را نجات داد.

این دختر جوان در حال رفتن به سمت خودرو‌اش بود که یک سارق جلوی او را گرفت و از او خواست کیف پول، تلفن همراه و لپ‌تاپش را به او بدهد.

اما این دختر با دل و جرات، با سارق درگیر شد و با چند ضربه او را روی زمین انداخت. در حالی که این دختر قصد داشت با پلیس تماس بگیرد متوجه شد که سارق به هوش آمده و اسلحه‌ای را به سویش نشانه گرفته است.

او قبل از اینکه بتواند پا به فرار بگذارد صدای شلیک اسلحه را شنید و تنها توانست کیف بزرگش را سپر خود کند. گفتنی است این کیف جان دختر را از مرگ حتمی نجات داد.

7 هزار دلار در جعبه کفش

فلوریدا: یک موسسه خیریه که اقدام به برگزاری مراسمی به منظورجمع‌آوری کفش برای افراد بی‌بضاعت کرده‌ بود با اتفاق خوشایندی مواجه شد.

برگزار کنندگان این مراسم در روز نخست صد‌ها جفت کفش نو و دست دوم از مردم خیرخواه دریافت کردند اما در پایان مراسم هنگامی که در حال بررسی کفش‌ها بودند در یکی از جعبه‌های کفش 7 هزار و 500 دلار پیدا کردند.

کارمندی که این پول را پیدا کرده بود آن را به مدیر  موسسه تحویل داد و او هم عملیات شناسایی صاحب پول را آغاز کرد.

اما با وجود پیگیری‌های زیاد صاحب پول پیدا نشد و کل این مبلغ به حساب افراد بی‌بضاعت که این موسسه آنها را پشتیبانی می‌کند، واریز شد.

گفتنی است، علاوه بر این پول در برخی از جعبه‌های کفش، نامه، دسته چک یا قبض آب و برق پیدا شد که نشان می‌دهد اعانه دهندگان قبل از دادن این جعبه‌ها به موسسه‌ حتی در آنها را باز نکرده‌اند.

پلیسی که خانواده‌اش را دستگیر کرد

پکن: رسانه‌های چینی گزارش دادند که یکی از مقامات ارشد پلیس 48 نفر از اعضای خانواده‌اش را به اتهامات مختلف دستگیر کرده است.

این پلیس وظیفه شناس، برادر‌ها، پسرخاله‌ها و پسرعمو‌ها و اعضای خانواده همسرش را به زندان انداخته است.

این مرد که تنها 30 سال دارد از 20 سالگی وارد اداره پلیس شد و به شدت به حرفه خود علاقه‌مند است.

او برادر  و 2 پسرخاله‌اش را به اتهام نوشیدن مشروبات الکلی و کتک زدن معلمشان دستگیر کرد. یکی دیگر از اعضای خانواده او هم به جرم سرقت کیف یک پیرزن به زندان افتاد.

این اقدامات پلیس با وجدان موجب شده است که همه اعضای خانواده با او دشمنی کرده و همواره تهدیدش کنند. از سوی  دیگر با توجه به اینکه این مرد گاوداری دارد، پسرخاله‌هایش پس از آزادی به گاوداری او رفته و پای چند گاو را شکستند .

گفتنی است که پدر و مادر این پلیس از  فرزندشان پشتیبانی کرده و با همه فامیل قطع رابطه کرده‌اند.

در جست وجوی فامیل سالم

ایندی یانا: پلیس  بیش از 24 ساعت به دنبال بستگان کودکی یکساله بود. ماجرا از این قرار بود که ماموران در حال گشت‌زنی به یک خودرو مشکوک شده و پس از گفت‌و‌گو با راننده آن که یک زن 30 ساله بود، دریافتند وی بر اثر مصرف مواد مخدر در حالت عادی قرار ندارد.

این در حالی بود که کودک یکساله او هم در خودرو  بود و پلیس چاره‌ای نداشت جز اینکه هر دوی آنها را به مقر پلیس منتقل کند.

اما نکته جالب اینجاست که هیچ‌یک از اعضای خانواده این زن هم حالت عادی  نداشتند. پلیس پس از تماس با خانه این زن از بستگان درجه یک او خواست تا برای تحویل گرفتن این کودک بیایند.

اما همه آنها مواد مخدر مصرف کرده بودند و پلیس نه تنها  کودک را به آنها تحویل نداد بلکه به اتهام رانندگی در حالت غیر هوشیار آنها را نیز دستگیر کرد.

سرانجام پس از 24 ساعت جست وجو یکی از اقوام درجه 2  این زن که سالم به نظر می‌رسید، توانست فرزند او را به خانه ببرد.

کد خبر 68130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز