بازار رمزارزها در هفته گذشته دستخوش تغییراتی شد و شاهد سقوط ارزش بسیاری از آنها بودیم. با این حال، رمزارز شیبا اینو حتی در این دوره نیز محبوبیت خود را حفظ کرده است.

شیبا اینو

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از واچر نیوز، رمز ارز شیبا اینو در یک ماه گذشته شاهد ثبت ۱۵,۸۰۵ هولدر آدرس جدید بوده و از عدد ۱,۱۳۱,۰۴۳ به ۱,۱۴۶,۸۴۸ رسیده است. این افزایش برابر با میانگین ۳,۹۵۱ توکن هولدر در هفته و ۵۲۷ هولدر جدید در روز است.

کل ارزش بازار SHIB در روز گذشته  ۹.۰۶ میلیارد دلار بود که ۱۳.۴۷ میلیارد دلار نسبت به یک ماه پیش کاهش داشت. بر اساس ارزش بازار، SHIB اکنون شانزدهمین رمزارز با ارزش است. شیبا اینو به چند بخش تقسیم می‌شود که کمک می‌کند تا عملکرد کل اکوسیستم رمزارزها بهبود پیدا کند. SHIB توکن ارز اصلی است که می تواند معامله شود و از آن به عنوان وسیله‌ای برای مبادله استفاده کرد.

شیبا اینو یک رمزارز مبتنی بر اتریوم بوده که نام آن از نژاد یک سگ شکاری ژاپنی گرفته شده است. این رمزارز در بستر شبکه اتریوم در سال ۲۰۲۰ متولد شد. شیبا قابلیت استخراج ندارد و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذاشته، بنابراین چیزی به اسم ماینینگ شیبا وجود ندارد تنها راه به دست آوردن آن، خرید ارز شیبا از صرافی‌ها است.

شیبا اینو، بدون شک یکی از وفادارترین طرفداران را در فضای کریپتو دارد. این رمزارز دائماً در لیست پرمخاطب‌ترین رمزارزها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بوده و مورد توجه علاقه‌مندان به میم‌های اینترنتی است.

محبوبیت این رمزارز مدیون توجه اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی به آن است. شیبا اینو در همان آغاز راه با حمایت افراد مشهوری همچون ایلان ماسک توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. در حدود یک سال اول قیمت شیبا معمولا کمتر از ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار بود، اما با توییت‌های جنجالی ایلان ماسک و حمایت سایر اینفلوئنسرها به تدریج قیمت آن شیب صعودی گرفت.

رمزارز شیبا اینو برای تراکنش‌های سریع و کوچک بسیار مناسب است و به‌دلیل قیمت ارزان آن مورد توجه گسترده کاربران در ایران هم قرار دارد. با پرداخت هزینه‌ای اندک امکان خرید تعداد زیادی شیبا اینو فراهم است و هر واحد این رمزارز قیمت پایینی دارد.

کد خبر 675800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha