اگر به دنبال جواب این سوال هستید که شیبا اینو چیست؟ ما قصد داریم همه چیز را در مورد ارز دیجیتال Shiba Inu در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با دید بهتری اقدام به فروش و خرید شیبا کنید. این ارز یک ارز مبتنی بر اتریوم است که نام آن از نژاد یک سگ شکاری ژاپنی گرفته شده است.

ارز دیجیتال شیبا اینو.jpg

 آن ها به عنوان جایگزین دوج کوین معرفی شده‌اند. بسیاری از طرفداران آن ها را به عنوان قاتل دوج کوین می نامند. به هر دوی این رمزارز ها میم کوین گفته می شود. در ادامه بیشتر در مورد این میم کوین ها صحبت می کنیم. اما همان گونه که در خبرها شنیده اید این ارزها به عنوان یک شوخی روانه بازار ارزهای دیجیتال شدند و توانسند رشدهای بسیار خوبی را هم تجربه کنند. دوج کوین در دسامبر ۲۰۱۳ معرفی شده، در حالی که Shiba Inu در آگوست ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس به نام Ryoshi معرفی شده است.


ارز دیجیتال شیبا اینو توانست در اکتبر ۲۰۲۱ بیش از ۱۰ برابر رشد قیمتی را تجربه کند و ارزش بازار آن به ۳۵ میلیارد دلار برسد و در جایگاه دهم در بین تمامی ارزهای دیجیتال قرار گیرد. این در طی ماه گذشته روندی نزولی را در پیش گرفته است که می توان گفت روندی طبیعی است که هر ارزی بعد از مقداری رشد ممکن است اصلاحاتی را تجربه کند. آنچه که نیاز است شما بدانید این است که این ارز دیجیتال همچنان از محبوبیت بالایی در بین خریداران برخوردار است و هر لحظه ممکن است قیمت آن مجدد رشد زیادی را تجربه کند. 


فرد تاثیر گذاری که می تواند بر روی روند قیمتی میم کوین ها تاثیر بگذارد، ایلان ماسک مدیر عامل تسلا است. ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۱ تصویری از سگ جدیدش که از نژاد Shiba Inu بود را به اشتراک گذاشت. همین توییت انگیزه را برای افزایش قیمت این ارز ایجاد کرد. این فرد قدرتمند یکی از حامیان سرسخت و سرشناس دوج کوین است و همیشه با توییت های مرموزی که انجام می‌دهد، باعث می‌شود تا نوساناتی در بازار ارز های دیجیتال به وجود آید. شیبا اینو انتظار دارد که بتواند به قاتل دوج‌کوین تبدیل شود. این ارز دیجیتال توانست در اکتبر ۲۰۲۱ به ارزش بازار ۳۶.۹ میلیارد دلار برسد که توانست از دوج کوین برای مدت کوتاهی پیشی بگیرد. حال باید دید که این ارز می تواند در ادامه هم به همین شکل عمل کند و خود را به عنوان قاتل دوج کوین ثابت کند یا خیر.


هدف و نحوه عملکرد شیبا اینو

تمامی اصول و راهنمای این ارز دیجیتال در وایت پیپر آن که در وب سایت رسمی Shiba Inu در دسترس است، آورده شده است. آن ها هدف خود از ایجاد این ارز را پاسخی به یک سوال ساده عنوان کردند. " اگر یک پروژه ارز دیجیتال صد درصد توسط جامعه آن اداره شود چه اتفاقی می افتد؟" بنیانگذار این توکن بر این باور است که ارزهای دیجیتال می‌توانند توسط جامعه طرفداران آن ها به صورت غیر متمرکز اداره شوند و همین امر می‌تواند این توکن را قوی‌تر از یک تیم متمرکز کند.


ارز دیجیتال شیبا اینو بر روی شبکه بلاک چین اتریوم پایه‌گذاری شده است و خود بلاک چین اختصاصی ندارد. بنیانگذار این ارز اعلام کرده به این دلیل اتریوم را انتخاب کرده، چون قبلاً تثبیت شده و ایمن است و به پروژه اجازه می‌دهد تا غیر متمرکز بماند. 
Shiba Inu به چند بخش تقسیم می‌شود که کمک می کند تا عملکرد کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال بهبود پیدا کند.
SHIB: این توکن ارز اصلی است که می تواند معامله شود و از آن به عنوان وسیله‌ای برای مبادله استفاده کرد.
LEASH: این توکن به ۱۰۷۶۴۶ واحد تقسیم شده که وظیفه آن فراهم کردن جوایزی برای کسانی است که تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال را تایید می کنند.
BONE: این توکن از ۲۵۰ میلیون واحد تشکیل شده است و برای افرادی مناسب است که از Shiba Inu استفاده می‌کنند و به آن ها اجازه می دهد تا در مورد پیشنهادات مختلف رای دهند.
شیبا اینو از قسمت های دیگری هم تشکیل می شود که SHIBASWAP یکی از آن‌ها است که برای ترید کردن از آن استفاده می شود و بخش دیگر هم SHIBOSHIS است که مربوط به NFT ها است.
بنیانگذار این رمزارز وایت پیپر خود را به عنوان WOOF PAPER می نامد و به کسانی که این توکن را در اختیار دارند و از آن حمایت می‌کنند SHIBARMY گفته می شود.


آیا شیبا اینو یک سرمایه‌گذاری خوب تلقی می شود؟

ارز دیجیتال شیبا اینو

Shiba Inu در طول عمر کوتاهی که دارد رشد های قابل توجهی داشته اما این دلیل نمی‌شود که به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت بتوان از آن استفاده کرد. بهتر است برای خرید و فروش هر ارز دیجیتالی آگاهی های خود را افزایش دهید و به جای اینکه به رشد قیمتی و ترس از دست دادن سرمایه خود فکر کنید، سعی کنید بدانید چه چیزی می خرید و چه عواملی باعث می شود که ارزش آن افزایش پیدا کند. در بیشتر ارز های دیجیتالی که توسط افراد مختلف خریداری می شوند چنین ذهنیتی وجود ندارد و بهتر است که برای خرید هر کدام از این ارز ها استراتژی‌های خاص خود را داشته باشید.


در سرمایه گذاری های سنتی شما یک محصول یا یک دارایی را برای خود نگه می دارید به امید اینکه پشتوانه آن یک جریان نقدینگی فیزیکی است. اما در مورد Shiba Inu اینگونه نیست و توسط یک جریان نقدینگی خاص پشتیبانی نمی شود و تنها راه کسب درآمد از آن این است که شخص یا اشخاص دیگری تمایل داشته باشند که توکن شما را با قیمت‌های بالاتری خریداری کنند. به همین دلیل محرک کلیدی که در این بازار به وجود می آید احساس خوش بینی و حدس و گمان است و در این بین زمانی می توانید بیشترین بهره را از ارزهای دیجیتالی مانند شیبا اینو ببرید که بتوانید کسی را پیدا کنید که با قیمت بالاتری آن را از شما بخرد.


توصیه های سرمایه گذاری

بازار کریپتو بی ثبات است و دچار نوسانات بسیاری می‌شود. به همین دلیل مهم است بدانید که چه نوع ارز دیجیتالی را قصد دارید بخرید. Shiba Inu یکی از ارزهای دیجیتال جدید است که علاقه زیادی به دارایی‌های دیجیتالی دارد. همیشه سعی کنید دارایی را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید که با از دست دادن آن دچار مشکل نشوید.


چگونه شیبا اینو را بخریم؟

ارز دیجیتالی که در مورد آن صحبت می کنیم در بیشتر صرافی ها لیست شده است و می‌توانید آن را تهیه کنید. اما برای کاربران ایرانی که می خواهند این ارز دیجیتال را خریداری کنند، ابتدا نیاز به خرید تتر دارند که بتوانند از این طریق در صرافی های خارجی شیبا اینو مورد نظر خود را تهیه کنند. راهکارهای ساده تری هم وجود دارد. ما می توانیم خدمات خرید ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم تا چه با استفاده از صرافی های خارجی و چه در داخل ایران هم بتوانید این ارز دیجیتال را داشته باشید و آن را نگهداری کنید.


چرا شیبا اینو را قاتل دوج‌کوین می نامند؟

به گفته بنیانگذار Shiba Inu نام مستعار قاتل دوج کوین به این دلیل به این رمز داده شده چون آن ها بر این باور هستند که این ارز می تواند از دوج کوین پیشی بگیرد و ارزش آن بالاتر رود. آن ها می گویند حتی اگر شیبا اینو هرگز به قیمت ۰.۰۱ دلار نرسد اما مطمئن خواهند بود که ارزش آن به نسبت دوج کوین بسیار بیشتر خواهد بود.


چرا اخیراً Shiba Inu سر زبان ها افتاده؟

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث محبوبیت این ارز دیجیتال شده است. اما مهم ترین آن رشد بیش از ۱۰ برابری آن در طی ماه‌های اخیر بوده است. چنین رشدی باعث شده تا بسیاری از معامله‌گران توجه بسیاری به سمت این ارز داشته باشند و از طرفی دیگر توییت هایی که ایلان ماسک بنیان گذار تسلا می کند، باعث می شود این رمز ارز دچار نوساناتی شود. همان طور که گفتیم در ۴ اکتبر ۲۰۲۱ بود که با توییت ماسک، رشد قیمتی شیبا اینو شروع شد.


سرمایه‌گذاری در شیبا اینو چقدر پرخطر است؟

ارز های دیجیتالی که به این شکل ساخته می‌شوند و چندان پشتوانه مناسب را نمی‌توان برای آن ها در نظر گرفت، کمی نگران کننده هستند. چرا که ارزهای دیجیتال در کل بی ثبات هستند و قیمت آن ها در لحظه تغییر می کند. به همین دلیل اگر پشتوانه بسیار خوبی نداشته باشند عملا ممکن است کاهش قیمت های قابل توجهی را تجربه کنند. به همین دلیل بهتر است که در کوتاه مدت از این ارز دیجیتال استفاده کنید و در ترید های کوتاه مدت تان از آن استفاده کنید.


تفاوت Shiba Inu و دوج کوین

معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو

اولین نکته ای که در این بین به نظر می رسد این است که شیبا بر بستر اتریوم قرار دارد و دوج کوین از بلاکچین اختصاصی خود استفاده می‌کند. به همین دلیل دوج کوین را یک کوین و Shiba Inu را یک توکن می نامیم.
تفاوت دیگر آن ها این است که دوج کوین در فرآیند استخراج تولید می شود، اما تمامی ارز های Shiba Inu در شبکه قرار دارند و بخشی از آن ها قفل شده است. تفاوت عمده دیگر آن ها هم در نحوه عرضه تعداد آن ها است که دوج تعداد بی نهایتی دارد اما شیبا اینو مقدار ثابتی دارد.


قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو

بسیاری بر این باورند که هر کدام از ارز های دیجیتالی که رشد ناگهانی قیمتی را تجربه می کنند، شت کوین هستند. شت کوین به ارزی گفته می‌شود که ارزش ذاتی ندارد. درست است که بسیاری از این شت کوین ها رشد های قیمتی بسیار سنگینی را تجربه کرده اند، اما برخی از آن ها مانند Shiba Inu و دوج کوین توانسته‌اند به لیست برترین ارزهای دیجیتال راه پیدا کنند و در این بین سودهای بسیار زیادی را به سرمایه‌گذاران برسانند. اما بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که سرمایه گذاری کردن طولانی مدت در این ارز کاری اشتباه است. به همین دلیل توصیه ما این است که ابتدا با توجه به استراتژی معاملاتی خود تصمیم بگیرید که کدام یک از ارزهای دیجیتال، مستعد رشد و سرمایه‌ گذاری هستند و سپس آن را انتخاب کنید. اگر از چنین رمز ارزهایی استفاده می کنید، بهتر است که با دید کوتاه مدت به آن ها نگاه کنید چرا که پروژه شیبا مانند پروژه های دیگری مثل کیف پول کاردانو، بیت کوین و اتریوم نیست.


آینده ارز دیجیتال Shiba Inu

این ارز دیجیتال در بسیاری از صرافی های معتبر در دسترس است و می توان برای انجام معاملات از آن استفاده کرد. اما آنچه که بیشتر سرمایه گذاران را امیدوار می‌کند پیش بینی هایی است که در مورد آن صورت می‌گیرد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اگر رشد قیمتی شیبا اینو با همین روند ادامه پیدا کند تا سال ۲۰۲۵ می تواند قیمت ۰.۰۰۰۰۵۳ را تجربه کند.


نتیجه گیری 
سرمایه گذاری کردن در ارزهای دیجیتالی مانند Shiba Inu می تواند شما را به سود برساند و یا حتی اگر به درستی آن را انجام ندهید می تواند موجب ضرر شما شود. به همین دلیل ابتدا سعی کنید با آگاهی کافی سرمایه‌گذاری خود را در هر کدام از ارزهای دیجیتال انجام دهید. اما اگر قصد خرید شیبا اینو را دارید می توانید از خدمات سایت "کیف پول من" استفاده کنید و تمامی پرداخت های بین المللی را با استفاده از خدماتی که ما به شما ارائه می کنیم انجام دهید. همچنین امکان خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم کرده ایم که می توانید برای خرید هر کدام از این رمزارز ها از خدمات سایت www.kifpool.me استفاده کنید.

کد خبر 643207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha