چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
۲ نفر

برای نوسازی محله نفرآباد در شهر ری٦٠٠ میلیون تومان تسهیلات از سوی «قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار» اختصاص پیدا کرد.

نفرآباد

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت : «به دنبال انتخاب شهرستان ری به عنوان شهرستان پایلوت راه اندازی قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار، نوسازی محله نفرآباد شتاب می‌گیرد.»

آغاز کار قرارگاه توانمندسازی شهرستان ری


«خلیل محبت‌خواه» راه اندازی این قرارگاه را در آبادانی و نوسازی بافت قدیمی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) موثر خواند و افزود : «در حال حاضر سهم تسهیلات بافت فرسوده در محه‌های اطراف حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده که برای انبوه‌سازان مشوق موثری به شمار می‌آید و به نوسازی محله نفرآباد و سایر محله‌های اطراف حرم کمک می‌کند. »

اختصاص ٦٠٠ میلیون تومان تسهیلات برای نوسازی نفرآباد


محله نفرآباد قدیمی‌ترین محله شهر ری است که حدود ٢ دهه پیش در طرح توسعه و ساماندهی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت و با توقف طرح، ساخت و ساز این محله هم متوقف شد.

قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار، برای رسیدگی به محله‌ها و شهرستان‌های کم‌برخوردار کشور در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری ایجاد و شهرستان ری به عنوان شهرستان پایلوت راه اندازی قرارگاه تعیین شده است.

کد خبر 674050

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    بیخودی میگن. کو تسهیلات؟ ما که این همه رفتیم بانک و شهرداری، آخرشم هیچی به هیچی
  • مجید دیدگاه IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    تا زمانی که بین این محله و بقیه محله های اطراف حرم تبعیض قائل بشن، این تسهیلات فایده ای ندارد و محله ساخته نمی شود.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    با تراکم دو طبقه کدام آدم عاقل با این قیمت مصالح،خانه می سازد؟تسهیلاتتان را برای خودتان نگه دارید. به درد مردم نفرآباد نمی خورد