مسابقات جام رمضان منطقه ۶ در رشته‌های متعدد ورزشی از امروز آغاز می‌شود.

جام رمضان

همشهری آنلاین- نصیبه سجادی: «نیما دارین» مدیر اداره تربیت‌بدنی شهرداری منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: «این مسابقات در ۴ رشته فوتسال، بسکتبال، فوتبال گل کوچک و بدمینتون ویژه آقایان بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود و تا سحر ادامه دارد.»

او درباره مکان و زمان برگزاری مسابقات افزود: «مسابقات فوتبال گل کوچیک از امشب ۲۴ فروردین در پارک هنرمندان آغاز و در رشته بسکتبال در مجموعه ورزشی شهید جهان‌آرا روز جمعه، ۲۶ فروردین برگزار می‌شود. همچنین رقابت‌های رشته بدمینتون نیز در پارک لاله  و فوتسال در زمین چمن والفجر به زودی اجرا خواهدشد.»

او ادامه داد: «مسابقات بدمینتون در ۲ رده سنی زیر ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود. فوتسال و بسکتبال نیز ویژه رده سنی ۱۸ سال است.»  

به گفته مدیر اداره تربیت‌بدنی شهرداری منطقه ۶ در اختتامیه این رویداد ورزشی که با حضور «مهدی امرآبادی»، کاپیتان سابق تیم استقلال، «علی خسروی»، کارشناس داوری و جمعی از چهره‌های سرشناس ورزشی دیگر اجرا خواهند داشت، به مقام‌های اول تا سوم به رسم قدردانی جوایز ارزنده، حکم و مدال اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات ورزشی جام رمضان می‌توانند با شماره ۸۸۹۹۳۵۲۴ داخلی ۱۰۵ اداره تربیت‌بدنی شهرداری منطقه ۶ تماس بگیرند.

کد خبر 669547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha