براساس گفته معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در مسابقات ورزشی شهرداری در ماه رمضان شرکت می‌کنند.

پرسپولیس و استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری شهر، حیدرسلیمانی معاون ورزش آقایان این سازمان، از برگزاری "جام همبستگی" با حضور ۲ تیم از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال خبر داد و گفت: جام همبستگی با حضور اقشار و اصناف مختلف از جمله اصحاب رسانه و پیشکسوتان ورزشی، با هدف نزدیکی هر چه بیشتر میان شهروندان تهرانی با خاستگاه اجتماعی گوناگون، در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این رقابت‌ها از سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور منطقه ۵ شهرداری تهران آغاز و تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

به گفته سلیمانی، برگزاری فوتبال گل کوچک-جام مساجد- در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز از ۱۸ تا ۲۰ ماه جاری در زمین چمن بهمن منطقه ۱۶ نیز پیش بینی شده و دور مقدماتی آن به انجام رسیده است.

او تصریح کرد: همچنین معلولان و جانبازان تهرانی نیز در مسابقات بسکتبال با ویلچر، در روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه، در مجموعه قمر بنی‌هاشم به مصاف هم می‌روند. رقابت‌های والیبال نشسته نیز، روزهای ششم و هفتم اردیبشهت ماه به میزبانی منطقه ۱۷در مجموعه ورزشی دهداری برگزار می‌شود.

کد خبر 669315

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha