شهردار منطقه ١٦ از راه اندازی کاروان‌های جشن و شادی با عنوان «لبخند بهار» با حضور عروسک های نمادین «عمو نوروز» و«ننه سرما» در محله های جنوب شهر تهران خبر داد.

کاروان شادی

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : سید مرتضی روحانی،شهردار منطقه١٦  با اعلام این خبر گفت:«معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶با هدف ایجاد فضایی شاد و پر نشاط برای شهروندان اقدام به برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی در ایام نوروز کرده که نمونه آن راه اندازی کاروان‌های جشن و شادی در محله‌های جنوب شهر از جمله جوادیه، باغ آذری، نازی آباد، علی آباد شمالی و جنوبی، یاخچی آباد، بعثت و... است.»

«عمو نوروز» و «ننه سرما» به جنوب شهر آمدند | بهار در محله‌ها لبخند می‌زند!

سید مهدی حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه١٦ درباره این برنامه نوروزی گفت:«درکاروان‌های شادی با عنوان «لبخند بهار» که به شکل منظم و هماهنگ با حضور نمادین «عمو نوروز» و «ننه سرما» در محله‌ها به اجرا در آمده بخش‌های متنوع و جذابی پیش بینی شده تا بتواند ساعات و لحظه‌های خوش و شیرینی برای اقشار مختلف و در گروه‌های سنی مختلف به ارمغان آورد.»

«عمو نوروز» و «ننه سرما» به جنوب شهر آمدند | بهار در محله‌ها لبخند می‌زند!

او اضافه کرد:«هدف اصلی از اجرای چنین برنامه‌هایی در ایام نوروز، گسترش شور و نشاط اجتماعی و تزریق امید در جامعه و همچنین نمایش آیین‌ها و سنت‌های کهن و ریشه‌دار ایران‌زمین، برای آشنایی نسل جدید با آن بوده است. در این کاروان‌های شادی‌آفرین کودکان و نوجوانان با نمادهای نوروزی از جمله «عمو نوروز» و «ننه سرما» آشنا می‌شوند. علاوه بر این با اجرای موسیقی‌های زنده، آوازخوانی و عروسک‌گردانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و جذاب همراه با جایزه تلاش شده تا این ایام به شیرین‌ترین خاطرات شهروندان تبدیل شود.»

گفتنی است که کاروان‌های شادی از ٢۵ اسفند ماه تا ٦ فروردین ماه سال ١٤٠١ در محله‌های مختلف منطقه١٦ حضور پیدا کرده و با اجرای برنامه های متنوع و شاد لبخند بهاری را تقدیم شهروندان می‌کنند.

کد خبر 665572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha