در گزارش دنباله دار پیش‌رو از افرادی برایتان نوشتیم که در ایام تعطیلات نوروزی در محل خدمت حاضرند تا شهر و شهروندان در آرامش، رفاه و امنیت بمانند. آدم‌های متعهدی که حتی در لحظه تحویل سال، دوراز خانه و خانواده‌اند اما همه این سختی‌ها را به جان می‌خرند تا بلکه در گوشه‌ای از شهر کاری انجام دهند و آرامش را به مردم هدیه کنند.

رئیس بیمارستان لولاگر

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: در مدت زمانی که با ویروس منحوس کرونا مواجه شده‌ایم، بدون تردید کادر درمان بیمارستان‌ها، نوعی دیگر از ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشته‌اند. پزشکان و پرستارها در خط مقدم مبارزه با کرونا جانفشانی کردند و تعدادی از آنها در این راه مقدس به شهادت رسیدند.

خاطره نوروزی رئیس بیمارستان لولاگر | نجات جان بیمار در چند قدمی مرگ!

دکتر سپیده هراتی، رئیس بیمارستان لولاگر تهران نیز از جمله افرادی است که سال هاست لحظه تحویل سال و تعطیلات نوروزی در کنار خانواده اش نیست چرا که عقیده دارد که پزشکان برای نجات جانشان‌ها قسم یاد کرده‌اند و در چنین شرایطی باید در کنار بیماران باشند.

دکتر هراتی دراین‌باره گفت:«در ٢ سال گذشته زمان تحویل سال در بیمارستان بودیم. همراهان بیماران کنار پرستاران می‌آمدند و عید نوروز را تبریک می‌گفتند هر چند در دلشان هزاران غم و غصه داشتند و نگران وضعیت بیماران خود بودند.»

رئیس بیمارستان لولاگر به یکی از خاطرات شیرین نوروزی اشاره کرد و گفت:«سال گذشته چند روز مانده به عید، بیماری داشتیم که با حال وخیم و شرایط بسیار بددر بیمارستان بستری شده بود و امیدی به بهبودی این بیمار وجود نداشت اما بعد از چند روز با تلاش پرستارها حالش بهتر شد و توانست به آغوش خانواده اش برگردد و ایام نوروز پیش آنها باشد. این حادثه شیرین و فراموش نشدنی برای من و همکارانم بود.»

کد خبر 666011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha