پویش نیکوکاری«خیرات ۵ هزار تومانی برای هر نفر» درپنجشنبه آخر هفته توسط اعضای فعال انجمن محلی جوادیه راه‌اندازی شده تا صرف امور خیرخواهانه و کمک به محرومان شود.

انجمن جوادیه

همشهری آنلاین‌ـ رضا نیکنام: پویش «هر پنجشنبه هر نفر ۵ هزار تومان» به نیت صدقه و خیرات اموات برای کمک به نیازمندان محله راه‌اندازی شده است. جالب اینکه در مدت زمانی که از ماه مبارک رمضان گذشته تعداد افراد خیر و نیکوکار که خواهان همکاری و مشارکت با این انجمن محلی شده‌اند به ۲۵۰ نفر رسیده است.

علی چیتگری، مدیر انجمن محلی جوادیه با بیان این مطلب گفت:«این طرح ۲ ماهی می‌شود که آغاز شده، اما به خاطر حال و هوای معنوی و روحانی ماه مبارک رمضان میزان مشارکت‌های خیریه‌ای افزایش چشمگیری پیدا کرده است. برای هدفمند کردن صدقه‌ها و خیرات و رساندان آن به دست محرومان برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است. قصد داریم در آینده این انجمن را آنقدر توسعه بدهیم که دیگر هیچ خانواده نیازمندی در محله جوادیه باقی نماند.»

مدیر انجمن محلی جوادیه افزود:«به امید روزی که هزاران نفر با هزار سهم در این پویش خیریه‌ای مشارکت کنند. در واقع با همین قطره‌های مهربانی می‌توان گره‌های زیادی را برای مردم باز کرد. در دنیایی که مدام دم از مردانگی، پهلوانی می‌زنند نباید این بیت را فراموش کنیم که گفته" گردست فتاده‌ای بگیری مردی.»

کد خبر 668663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha